مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

گواهینامه‌های ایرانی در چند کشور دارای اعتبار است؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، حسین اربابی گفت: افرادی که قصد سفر‌های تجاری، ترانزیتی یا تفریحی داشته باشند جهت دریافت گواهینامه و دفترچه مالکیت به کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی مراجعه می‌کنند و گواهینامه‌هایی ایرانی در ۱۷۵ کشور دنیا دارای اعتبار است.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کشور با اشاره به اینکه از ۲۰۵ کشور دنیا تنها در ۳۰ کشور گواهینامه ایران پذیرفتنی نیست، گفت:‌البته برخی از کشور‌ها مانند چین اصلاً گواهینامه هیچ کشوری جهت تردد در کشورشان را قابل قبول نمی‌دانند.

اربابی بیان داشت: معتبرترین مدرک بین‌المللی ایران گواهینامه است که بدون هیچ پرسش و سؤالی استفاده از این گواهینامه‌ها قابل انجام است.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا در جهان در صورتی که مرز‌های بسیاری از کشور‌ها بر روی گردشگران باز شود بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند به جای استفاده از هواپیما و یا قطار جهت پیشگیری از کرونا از خودروی شخصی استفاده کنند. بنابر این پیش‌بینی می‌کنیم با این شرایط میزان درخواست برای صدور گواهینامه بین‌المللی و دفترچه مالکیت افزایش یابد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا