مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزايش قيمت موتورسيكلت هاى هندى به دليل ارتقاى استانداردها

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اجرای دقیق استاندارد BS6 در هند، باعث شده است که تولیدکنندگان موتورسیکلت در تلاش باشند تا از اقدامات جدید پیروی کنند. تقریباً همه بازیکنان بازار با تیم های تحقیق و توسعه اى كه دارند، نسخه های به روز شده ای از مدل های محبوب خود را که دارای تغییرات کوچکی در سیستم اگزوز و برخی از تنظیمات قوای محرکه است، دوچرخ های خود را به بازار عرضه کردند.

برخی از تولیدکنندگان توانسته اند قیمت قبلى BS4 خود را حفظ کنند، در حالی که برخی دیگر چاره ای جز این نداشتند که قيمت ها را افزايش دهند.

سوزوکی تولیدکننده موتورسیکلت ژاپنی قیمت کل BS6 خود را بطور متوسط در حدود 2000 روپیه افزایش داده است. مدل های تحت تأثیر آن شامل 155 سی سی Gixxer و 250 سی سی Gixxer SF و همچنین نسخه های مربوط به MotoGP آنها است.

جالب است که اخیراً در مارس 2020 مدل BS6 155cc Gixxers به بازار عرضه شد و این نخستین افزایش قیمت آنها در حال حاضر است.

این روند افزایش قیمت ها چیز جدیدی نیست و Access 125 که از زمان عرضه آن در ژانویه سال 2020 دو بار افزایش قیمت داشته است.

این افزايش قيمت ها باعث شده كه سوزوکی Gixxer به گران‌ترين موتورسيكلت زير ١٦٠ سى سى در هند تبديل شود. قابل ذكر است كه اين محصول با موتورسيكلت هاى هوندا، ياماها، تى‌وى‌اس و هيرو رقابت مى كند.

برای لیست قیمت های به روز شده BS6 سوزوکی، به جدول زیر مراجعه کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا