هوندا سایت فروش آنلاین را براى بازار هند راه اندازى کرد
هوندا سایت فروش آنلاین را براى بازار هند راه اندازى کرد
امروز، بعد از دوماه تعطيلى صنايع، كشورهاى جهان به آرامی بر روى پاهای خود مى توانند بايستند. اما، صنايع در شرایطی قرار می گیرند که مجبور مى شوند خود را با شرايط جديد سازگار كنند و از اقدامات سختگیرانه ای برای اطمینان از امنیت مشتریان و کارمندان خود استفاده كنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در هند محبوب ترین تولیدکننده موتورسیکلت یک مدل تجاری را که معمولاً در برندهاى موتورسیکلت های استارتاپى یافت می شود، اتخاذ کرده است: رزرو آنلاین.

هوندا به منظور ارائه تجربه ای آسان تر و یکپارچه تر برای مشتریان خود، وب سایت فروش و رزرو آنلاین را برای بازار هند راه اندازی کرده است. این سایت به مشتریان این امکان را می دهد تا موتورسیکلت ها را به راحتی در خانه های خود مشاهده و خرید کنند. البته یکسرى مراحل خرید موتورسیکلت باید در نمایشگاه انجام شود. اما، حداقل یک مرحله در روند خرید به صورت مجازی تبدیل شده است.

برخی از مدل هایی که هوندا در این مرحله از طریق بستر رزرو آنلاین ارائه می دهد، شامل: SP110، CD110Dream، Livo Unicorn و C-blade است. این محصولات در میان مشهورترین محصولات هوندا در بازار هند است.

با توجه به اینکه عملاً تمام دنیا از قبل به سمت این فناوری روى آورده اند، درنتیجه هیچ دلیلی برای عدم استفاده از این نوع مدل کسب و کار وجود ندارد.

در کشورهای پیشرفته تر، مشتریان می توانند موتورسیکلت ها را به صورت مستقیم و آنلاین خریداری کنند و مستقیماً درب منزل به آنها تحویل داده شود و همچنان از مزایای پشتیبانى و ضمانت نامه های گسترده از فروشنده بهره مند می شوند. امروز زمان وجود چنین سیستم های مناسبى، در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید:

به زودی یک راه‌ حل ضد کرونایى به کمک فعالان صنعت موتورسیکلت و دوچرخه ایران می‌ آید/ «سیکلت‌ کالا» و «سیکلت‌ بانک» راه‌ حل‌ های نوینی را برای بازاریابی و فروش ارائه خواهند کرد

  • خبرنگار : محمدعلى نژاديان
  • منبع خبر : Rideapart