مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اسکوتر برقی جدید و مدرن Silence به زودی وارد بازار می شود/ رشد 105 درصدی موتورسیکلت برقی در اروپا

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ویژگی های این برند باعث شده است که Silence با 8.000 دستگاه فروخته شده و 38 درصد سهم بازار در پرفروش ترین مارک اروپا در سال 2019 تبدیل شود. سال گذشته، بازار موتورسیکلت برقی در اروپا در مقایسه با رشد 8.7 درصدی در بازار موتورسیکلت بنزینی، 104.8 درصد رشد داشته است. قابل ذکر است که موتورهای برقی رشد 49.7٪ در مدت مشابه 2018 را در مقایسه با 8درصد در موتورهای احتراقی تجربه کردند.

اسکوتر برقی Silence S02 LS برای خرید به زودی در سراسر اروپا در دسترس خواهد بود و به طور خاص، این مدل در اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس، هلند، سوئیس، اتریش، رومانی، یونان، کرواسی، جمهوری چک، مجارستان، پرتغال، اسلواکی، لوکزامبورگ و ترکیه حضور خواهد داشت.

پیشنهاد سازنده اسپانیایی پاسخی به واقعیت جدید حمل و نقل شهری ناشی از بیماری همه گیر کروناویروس است. از این پس، شهرها تحت تأثیر کاهش چشمگیر ظرفیت حمل و نقل عمومی و همچنین ترس منطقی از آلودگی قرار خواهند گرفت. حال با توجه به این وضعیت جدید و غیرقابل پیش بینی، اسکوتر Silence S02 LS به بهترین انتخاب برای حمل و نقل خصوصی شهری تبدیل می شود.

اسکوتر برقی راه حل ایده آل برای مشاغل محلی است که برای انطباق سریع با محدودیت های جدید بهداشتی مجبور شده اند خود را دوباره بازیابی کنند. در این زمینه غیر عادی، Silence S02 LS بهترین وسیله برای رستوران ها و خرده فروشی های کوچک برای ارائه خدمات تحویل به شیوه ای سریع، مقرون به صرفه و 100٪ پایدار خواهد بود.

این به لطف ویژگی های منحصر به فرد این وسیله نقلیه سازگار با محیط زیست امکان پذیر است که موتور الکتریکی ساکت و خاموش 1،500 وات آن نیز به کاهش شدید آلودگی صوتی کمک می کند. این اسکوتر با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت، دارای ترمز دیسکدار و چراغ های LED است.

مدل Acciona یک اسکوتر الکترونیکی مشترک در بارسلونا است که براساس مدل Silence S02 ساخته شده است

Silence S02 LS همچنین از یک سیستم شارژ مناسب برخوردار است که امکان شارژ آسان در خانه و بدون نیاز به نصب ویژه را می دهد. این امکان پذیر است زیرا باتری قابل حمل با چرخ دستی آن، حمل و نقل را آسان می کند و می تواند برای شارژ مجدد به هر پریز برق خانگی متصل شود. میزان مصرف در هر 100 کیلومتر حدود 60 سنت است، که یک دهم یک موتورسیکلت احتراق داخلی است.

به منظور سازگاری با روندهای جدید فناوری، این اسکوتر مدرن پایدار همچنین شامل یک سیستم هوشمند است که صاحب آن را قادر می سازد تا هر لحظه از طریق یک برنامه ساده تلفن هوشمند به آن وصل شود. با این روش، کاربر می تواند S02 LS را بدون کلید روشن کرده و شارژ باتری را در همه زمان ها کنترل کند.

این وسیله نقلیه همچنین دارای یک نگهدارنده تلفن، یک نقطه شارژ USB، صفحه نمایش اطلاعات و ضد سرقت است. این مدل شباهت های فنی را با مدل مورد استفاده در ناوگان های شرکت های معتبر و شوراهای شهر مادرید، بارسلونا، لیسبون و روتردام دارد. بنابراین، فناوری به کار رفته در این مدل جدید مورد آزمایش قرار گرفته است و قابلیت اطمینان اثبات شده پس از هزاران کیلومتر در خیابان را دارد.

به عنوان وسیله نقلیه الکتریکی، نیازی به تعویض دنده، گرفتن کلاچ و تعویض روغن ندارد. بنابراین، جدا از بررسی های منظم، فقط لازم است نگران تعویض لاستیک و لنت ترمز باشید. علاوه بر این، بسته به مسافت پیموده شده، هزینه بالاتر آن در مقایسه با موتورسیکلت بنزینی می تواند به دلیل کمترین هزینه عملیاتی آن، در مدت یک سال جبران شود.

با نگاهی به گذشته، فروش این برند از زمان راه اندازی این فروشگاه به طرز چشمگیری رشد کرده است: 120 دستگاه در سال 2015؛ 485 دستگاه در سال 2016؛ 1000 دستگاه در سال 2017؛ 2،900 دستگاه در سال 2018 و 8000 دستگاه در سال 2019 و پیش بینی سال 2020 با هدف تداوم این روند است.

در کل، 1،079،524 موتورسیکلت در اروپا فروخته شده است، که از این تعداد حدود 67٪ کمتر از 500 سی سی (شامل اسکوترهای محبوب 125 سی سی). این دوچرخ ها بسیار کاربردی هستند که معمولاً در سفرهای شهری روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. این یک بخش بازار است که توسط وسیایل نقلیه الکتریکی فتح می شود.

علاوه بر بازار بالقوه موتورسیکلت برقی، باید بخش موتور سیکلت را نیز اضافه کنیم که 303.152 دستگاه را نشان می دهد که ممکن است به نسخه برقی نیز تغییر کند.

وضعیت ناشی از بحران کوئید19 رویکرد جدیدی را از نظر حمل و نقل پایدار باز خواهد کرد. کارلوس سوتلو، مدیرعامل و بنیانگذار Silence، معتقد است كه “با همه گیری ویروس کرونا، ترافیك تقریباً وجود نداشت و آلودگی عملا از بین رفت. این شواهد باعث ایجاد تحول به سمت انتشار صفر در اروپا و اقتصادهای توسعه یافته تر خواهد شد. تغییر در نوع حمل و نقل نیز فرصت بسیار خوبی برای ما خواهد بود.”

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا