مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بررسی وضعیت صنعت موتورسیکلت استرالیا در سه ماه دوم 2020

به گزارش موتورسیکلت نیوز، فروش موتورسیکلت، اسکوتر و چهارچرخ‌ها در سه ماهه دوم سال با افزایش 24.5 درصد به 52.838 دستگاه رسید که این عدد در مدت مشابه در سال 2019 تعداد 42.457 دستگاه بود.

تونی وبر، رئیس اتاق فدرال صنایع خودرو گفت كه این افزایش قابل توجه است و نشانگر بهبود شرایط برای اعضا و نمایندگی ها است.

آمار رسمی اتاق فدرال صنایع خودرو استرالیا طی سه ماهه اول:

فروش صنعت موتورسیکلت استرالیا در سه ماه دوم 2020

بیشترین افزایش در طی این سه ماه مربوط به ATV و SSVها بود که به 14.545 دستگاه (50.9 درصد) رسید و همچنین دوچرخ های آفرود صعود کردند که با 42.4٪ افزایش به 20.885 دستگاه رسیدند.

با این حال، این نگرانی وجود دارد که دوچرخ های جاده ای گران قیمت با 2.7 درصد کاهش به 15.243 رسید و اسکوتر نیز به تعداد 2.166 دستگاه (-12.8 درصد) رسید.

هوندا در سه ماه ژوئن با 12.563 فروش سهم 23.8 درصد در بازار، رتبه نخست را به خود اختصاص داد و پس از آن یاماها با 12.344 دستگاه (23.4٪) دوم، کاوازاکی 6.545 دستگاه (12.4٪) سوم، کی تی ام 4.391 دستگاه (8.3٪) چهارم و سوزوکی با 3.594 دستگاه (6.8٪) پنجم شد.

اتاق فدرال صنایع خودرو پیش از این اظهار داشت كه موتورسیکلت ها برای رفت و آمد در دستورالعمل های محیط همه گیر فعلی ما، كاملاً منطقی هستند. با وجود سیستم های حمل و نقل انبوه که مستعد ابتلا به خطر مسری است، حمل و نقل شخصی برای بسیاری از مسافران تبدیل به گزینه ای برای جابه‌جایی شده است. موتورسواران می توانند خطرات عفونت را کاهش دهند، زیرا حمل و نقل دوچرخ می تواند ضمن بهره گیری از یک سواری آزاد و سرگرم کننده که با پارکینگ آسان به پایان می رسد، وسیله ای مؤثر برای حفظ فاصله اجتماعی باشد. همچنین موتورسواران می توانند با تردد زمان رفت و آمد، ترافیک و پارک راحت را آغاز کنند.

همچنین در سراسر کشور، فروشندگان موتورسیکلت و اسکوتر برای انجام سرویس دهی و فروش برای موتورسواران که مایل به بازگشت به جاده هستند، باز هستند.

به موتورسواران یادآوری می کنیم که کلیه الزامات کنترل فاصله اجتماعی و کنترل آلودگی را رعایت کنند و به طور مرتب ضد عفونی کننده کلاه ایمنی، دستکش و هرگونه سطح لمسی بالا را در خودروها انجام دهند.

برای اطلاع بیشتر از صنعت موتورسیکلت استرالیا خبر زیر را بخوانید.

بررسی وضعیت صنعت موتورسیکلت استرالیا در سال 2020

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا