مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزارى چهل و يكمين نمایشگاه بین المللی موتور شو بانکوک از ١٥ جولاى ٢٠٢٠

به گزارش موتورسيكلت نيوز، نمایشگاه بین المللی موتور شو بانکوک یکی از محبوب ترین رویدادهای خودرو در آسیا است.

اين نمایشگاه با داشتن ١٧٠ هزار متر مربع سالن، تقریبا توسط همه تولیدکنندگان موتورسیکلت برای رونمایی از جدیدترین پیشنهادات خود به بازار مورد استفاده قرار گرفته است و می توان ادعا کرد که پارچه بسیار مهم صنعت موتورسیکلت آسیا در این رویداد بافته می شود.

البته نگران نباشید، برگزارکنندگان این رویداد از طريق فضاى مجازی اين رويداد را به نمایش مى گذارند تا برخی از وقایع و برجسته ترین موارد را منتشر كنند.

شرکت کنندگان در چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی موتور شو بانکوک از مجموعه تولیدکنندگان موتورسيكلت که حضور خود را برای رویدادهای سالانه تأیید کرده اند، عبارتند از: (ياماها، آپريليا، كى تى ام، كاوازاكى، هاسكوارنا، هوندا، بى ام و، باجاج، وسپا، سوزوكى، رويال انفليد، موتوكوزى، تريموف)

البته ناگفته نماند که پروتکل های ایمنی دقیق برای این رویداد تنظیم می شوند. برگزارکنندگان اطمینان داده اند که به منظور به حداکثر رساندن امنیت کلیه شرکت کنندگان و غرفه داران، این مکان مجهز و ضد عفونی خواهد شد.

همچنين مانند سال هاى گذشته، روزهای پیش نمایش VIP و مطبوعات در تاریخ 13 تا 14 جولاى برگزار می شود.

ساعت بازديد در روزهای هفته از ساعت 12:00 تا 22:00 و آخر هفته ها 11:00 تا 22:00 است و بلیط های چهل و يكمين نمایشگاه بین المللی خودرو بانکوک با قیمت 100 THB یا معادل 3.20 دلار تومان قیمت گذاری می شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا