مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بومی‌سازی سنسور ثبت رکورد مسابقات موتورسواری

به گزارش موتورسيكلت نيوز، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید و همچنین درخواست‌های متعدد ورزشکاران و پیشکسوتان در خصوص برطرف کردن مشکلات فنی برگزاری مسابقات رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و ارتقای سطح تجهیزات فنی، بومی سازی و ساخت سنسورهای رکورد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی توسط متخصصان ایرانی آغاز شد.

در نشست‌های سرپرست فدراسیون با اعضای خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی و پس از بررسی‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، با تلاش متخصصان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی و اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و محققان ایرانی روند ساخت و تعمیر سنسورهای ثبت رکورد در مسابقات آغاز شد.

قرار است این سنسورها مطابق با نمونه‌های خارجی ساخته شود و پس از تایید کارشناسان و تست های فنی آن در مسابقات مختلف موتوری مورد استفاده قرار گیرد. 

بر این اساس رجایی، دکترای الکترومکانیک و مدیرکل پژوهش دانشگاه فنی و حرفه‌ای، زمانیان، دکترای کامپیوتر و عضو هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شریعتی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مهندس پشنگ، مسئول تامین تجهیزات فدراسیون تیم تولید کننده و مسئول این پروژه هستند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا