مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروش جهانى SYM در دوران كرونا با افزايش فروش همراه بود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، تایوان در مدیریت خطرات Covid19 بهترین کشور در جهان بوده است و موارد کمی در این کشور تشخیص داده شد. در نتيجه صنعت موتورسیکلت اين كشور كه دهم در جهان است، مسیر مثبتى داشت و SYM گزارش داد که فروش در چهار ماهه اول سال ٢٠٢٠ به ميزان 7 درصد افزایش یافته است.

البته در اروپا آمار كاهش داشته ولى در مناطق ديگر خيلى خوب فعال است. فروش جهانی اين برند تا ماه آوریل 13٪ کاهش داشت، در حالی که بهبودی در بقیه سال انتظار می رود. كارشناسان مى گويند بعيد نیست که آمار فروش در پایان سال 2020 بالاتر از سال گذشته باشد.

رشد دو رقمی اروپا باعث افزایش فروش جهانی 2019 شد

به دنبال یک دوره تقریباً منفی بین سال هاى 2012 تا 2015، در حال حاضر عملکرد جهانی SYM رو به افزایش است كه اين رشد به دليل فعاليت صادراتى است.

درسال ٢٠١٩ در تایوان 190.998 دستگاه فروخته شده است، در حالیکه در اروپا رکورد جدید 64.345 واحدی به دست آمد.

همچنين بازار اين برند در آفريقاى شمالى و اروپاى شرقى رو به رشد است.

تاريخچه SYM

SYM نام تجاری توسعه یافته توسط Sanyang Motor، یک شرکت موتورسیکلت مستقر در تایپه است که در سال 1954 در هسینچو (تایوان) توسط هوانگ چی چون (Huang Chi-Chun) و چانگ كو آن (Chang Kuo An) تأسیس شد.

SYM بزرگترین شرکت تایوانی برای تولید موتور سواری، اسکوتر، موتورسیکلت و ATV است. علاوه بر این، وسایل نقلیه تجاری سبک و اتومبیل های کوچک با Hyundai در شرق آسیا تولید می کند.

در سال 1962، SYM سرمایه گذاری مشترکی را با هوندا تشکیل داد و از آن زمان تاکنون، SYM بیش از 17 میلیون دستگاه موتورسیکلت، اسکوتر و ATV تولید کرده است.

امروز، درآمد فروش سالانه این شرکت از 1میلیارد دلار آمریکا تحت رهبری آقای W.H: C Chang رئیس منصوب شده در سال 2014 فراتر رفته است.

SYM تعداد 2.400 کارگر را در تايوان و خارج از کشور دارد. این شرکت دارای شرکت های تابعه مستقیم در ایالات متحده، چین، ایتالیا و آلمان است، در حالی که در تایوان، چین (در ژونگ زینگ) و ویتنام نیز تولید می کند.

در تجارت اتومبیل، SANYANG با هیوندای متحد شده و آن را با موفقیت به یک برند تجاری خانگی در تایوان تبدیل می کند. فروش محصولات هیوندای از طریق کانال های بازاریابی SANYANG و ارائه خدمات و قطعات با کیفیت عالی در سراسر جهان به هیوندای باعث شده است SANYANG در استراتژی جهانی خود به یک شریک مهم Hyundai تبدیل شود.

انتشار اخبار در موتورسیکلت نیوز، به معنی تایید یا رد مطالب و آمار و ارقام آن نیست. بلکه جهت اطلاع مخاطبان از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر تحقیق کنید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا