مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها تا آخر شهريور ١٣٩٩

به گزارش موتورسيكلت نيوز، غلامرضا سلیمانی امیری که در گفتگو با شبکه سوم سیما با بیان اعلام این خبر افزود: جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها از تاریخ اول تیرماه تا آخر شهریور شامل بخشش می‌شود.
وی با بیان اینکه از ۱۱ میلیون موتورسیکلت در حال تردد در کشور تنها دو میلیون موتورسیکلت دارای بیمه‌نامه بوده و ۹ میلیون دیگر فاقد بیمه‌نامه هستند، افزود: همچنین برای کمک به صاحبان موتورسیکلت که ممکن است از تمکن مالی کافی برخوردار نباشند، موتورسواران می‌توانند حق بیمه خود را طی ۶ قسط پرداخت کنند.
رئیس شورای عالی بیمه اظهار داشت: تمام صاحبان موتورسیکلت‌ها می‌توانند در فرصت ۳ ماهه در نظر گرفته شده برای آن‌ها به شرکت‌های بیمه مراجعه کنند و بدون پرداخت جریمه، موتورسیکلت خود را بیمه شخص ثالث کنند.
وی اعلام کرد که رقم جرائم بیمه شخص ثالث ۹ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه در حدود ۴ هزار میلیارد تومان است، ولی با وجود فشار بر شرکت‌های بیمه امیدوار هستیم صاحبان موتورسیکلت‌ها از فرصت ۳ ماهه در نظر گرفته شده، به نحو احسن استفاده کنند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا