مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوندا از ادغام خودکار اندرویدی برای سری گلد وینگ خبر داد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، Honda GL1800 Gold Wing اولین موتورسیکلت در جهان بود که دارای اپل کارپلی بود. اما، بدون هیچ هزینه اضافی، مشتریان با تلفن های هوشمند آندروید 5.0 یا بالاتر و برنامه اندروید اتو قادر خواهند بود از خدمات برنامه هایی مانند موسیقی، تماس تلفنی و پیام رسانی به طور یکپارچه لذت ببرند.

هنگام سوار شدن بر روی گلد وینگ، اتصال به هدست بلوتوث (جداگانه فروخته شده) نیز لازم خواهد بود. هزینه برنامه و ارتباطات ممکن است اعمال شود. روش به روزرسانی نرم افزار پیش بینی شده است که در اواسط ژوئن سال 2020 ارائه شود.

اطلاعات توسط هوندا آمریكا اعلام شده است. اما معلوم نیست که این ویژگی در دسترس اروپا باشد.

قدم بعدی آوردن ویژگی خودکار اندرویدی در Africa Twin خواهد بود. از آنجا که قرارداد بین هوندا و شرکت فناوری امضاء شده است. احتمالاً فقط زمان لازم است تا اعلام شود.

از آنجایی که گلدوینگ GL1000 در سال 1975 در آمریکای شمالی به بازار عرضه شد، این سری به عنوان مدل پرچم دار هوندا تکامل یافته است. در اکتبر سال 2017، گلدوینگ جدید با ادغام اپل کارپلی اولین موتورسیکلت جهان شد که خدمات ناوبری و کاربردهای خاص آن، تجربه سواری را بهبود بخشیده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفت.

AndroidTM و Android AutoTM یک برنامه تلفن همراه است که توسط Google LLC برای پشتیبانی از رانندگی ساخته شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا