مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهمترین اولویت پلیس راهور تهران ساماندهی پارک حاشیه‌ای است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از چهار سال تلاش سردار مهماندار در جایگاه ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، امروز بنا به درخواست خودش بازنشسته شد و با موافقت سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا از امروز سردار محمدحسین حمیدی به سمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ منصوب شد.

وی افزود: در حوزه تهران بزرگ در بخش‌های مختلفی در رابطه با مباحث ترافیکی و راهنمایی و رانندگی مشکلاتی داریم. یکی از این موارد در بحث انضباط ترافیکی است که ما دچار اخلال هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همچنین در آمدوشدها و گره‌های ترافیکی در بحث استفاده از موتور و تردد موتورسیکلت سواران، در مبحث پارک حاشیه‌ای و به طور کلی در مباحث پارک کردن خودروها در تهران دچار مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: ساماندهی پارک حاشیه‌ای یکی از اولویت‌های برنامه جدید پلیس راهور در تهران بزرگ است که به صورت جدی و ویژه به این موضوع می‌پردازیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همچنین ساماندهی موتورسیکلت سواران و استفاده درست از این وسیله نقلیه در دستور کار قرار دارد و باید مورد اهمیت قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: ما با استفاده از موتورسیکلت مشکلی نداریم اما باید قوانین و مقررات به درستی انجام شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا