مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت توليدكننده اسکوتر برقی معروف در آمریکا به زودى تعطیل مى شود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، این شرکت پس از تصمیم به تعطیل کردن تعدادی از شرکت هاى تابعه غیرانتفاعی خود، در حال نقد کردن دارایی های GenZe است. طبق گزارش ها، GenZe ظرف شش ماه آینده کاملاً منحل می شود.

اسکوتر برقی GenZe 2.0

ماهیندرا گفته است که مالکیت معنوی GenZe در سایر محصولات و شرکت های تابعه Mahindra ادغام خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که کارخانه دیترویت آن که در زیر مشاهده می شود، چه خواهد شد.

GenZe دوچرخه های الکترونیکی تجاری و مصرفی و اسکوترهای الکترونیکی را توليد كرد. اين شركت به دوچرخه برقی و اسکوتر برقی معروف بود.

موتورسيكلت برقى GenZe 2.0 به 30 مایل در ساعت (51 کیلومتر در ساعت) محدود می شود. اما این وسیله نقلیه ای عالی برای زندگی در شهر بود.

GenZe یک برنامه اختصاصی داشت که شامل تله متری وسایل نقلیه بود و حتی می توانست با دوچرخه های GenZe و اسکوتر همگام سازی کند، بنابراین كاربران می توانند هر دو وسیله نقلیه خود را در یک برنامه واحد بررسی کنند.

شرکت های دیگر موتورسواری برقی ساخت آمریکا مانند ONYX و Huck Cycles و همچنین شرکت های دوچرخه برقی ساخت آمریکا مانند کمپانی دوچرخه برقی با نام تجاری مناسب وجود دارد. اما تنها یک شرکت بزرگ اسکوتر برقی که EVS در ایالات متحده ساخته بود وجود داشت.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا