مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بازسازی ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت فرسوده شهرهای تهران و اصفهان

به گزارش موتورسيكلت نيوز، در پی انتشار مطالبی به نقل از رییس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه ۷۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای ناوگان عمومی در نظر گرفته شده که اختصاص نیافته است، سازمان برنامه و بودجه روز چهارشنبه اعلام کرد: این عدد و نیز عدم اختصاص این مبلغ از اساس نادرست است و مشخص نیست اعلام عدد ادعایی بر چه اساسی صورت گرفته است.

بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه از محل بند (د) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با تضمین ۵۰ درصد دولت و ۵۰ درصد شهرداری برای تهیه خرید ناوگان اتوبوسرانی تهران و ۱۲ شهر کشور مجوز انتشار اوراق مشارکت معادل ۱۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و به منظور توسعه شبکه حمل و نقل ریلی شهری (مترو) در تهران و ۹ کلان شهر کشور ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صادر شده است که معادل ۱۵ هزار میلیارد ریال از اوراق مشارکت فوق، سهم شهرداری تهران در خصوص توسعه ناوگان اتوبوسرانی و تکمیل خطوط مترو تهران است.

در صورت هماهنگی شهرداری با بانک مرکزی و نیز بانک عامل، امکان انتشار اوراق و تأمین ناوگان اتوبوسرانی و تکمیل شبکه ریلی شهری انجام خواهد شد.

برای بازسازی یک هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و ۵۰ هزار موتورسیکلت فرسوده شهرهای تهران و اصفهان با استفاده از منابع بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سنواتی اقدام شده است.

بر این اساس، تاکنون ۵۹۱ میلیاد ریال نیز پرداخت شده و مقرر است با استفاده از تسهیلات بانکی- وجوه اداره شده و آورده متقاضی، برنامه اجرایی آن عملیاتی شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا