مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراکز معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان داير شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، جمشید جمشیدیان با اشاره به اخذ مجوز از استانداری اصفهان برای راه اندازی چهار مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت در کلان شهر اصفهان اظهار داشت: تا پایان امسال حداقل دو مرکز و حداکثر چهار مرکز معاینه فنی برای موتورسیکلت در کلان شهر اصفهان دایر می‌شود.

وی افزود: احداث مرکز معاینه فنی موتورسیکلت برای شهرداری اصفهان تکلیف شده است اما با توجه به اینکه استانداردهای معاینه فنی موتورسیکلت ابلاغ نشده و امکان استقرار خط مکانیزه معاینه فنی در مراکز موجود فراهم نیست این موضوع به تعویق افتاده است.

دبیر ستاد معاینه فنی خودروهای شهر اصفهان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین منابع آلاینده‌های جوی تردد موتورسیکلت در کلان شهر اصفهان است، تصریح کرد: تا یک ماه آینده فراخوان جذب سرمایه گذار مراکز معاینه فنی موتورسیکلت از طریق مناقصه برگزار می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال این مراکز در شهر اصفهان احداث شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات استاندارد معاینه فنی هنوز بر سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا) بارگزاری نشده است، گفت: با جذب سرمایه گذار و جانمایی مراکز معاینه فنی خودرو سبک با افزودن موتورسیکلت در جهت کاهش آلودگی هوا به ویژه در فصل سرد اقدام خواهد شد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا