مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اجرای طرح ساماندهى پارك موتورسیکلت ها در تهران

به گزارش موتورسيكلت نيوز، وحید سرلک، درباره «ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها» در مرکز شهر، توضیح داد: سال گذشته طرح ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در مناطق ۱۱ و ۱۲ اجرا شد چرا که بیشترین تردد و حجم موتورسواران در مناطق ۱۱ و ۱۲ مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت عوارض طرح مربوط به مصوبه‌ تعیین نرخ شورای شهر تهران در سال ۱۳۹۴ است، افزود: اگر موتورسواری در فضایی که تابلو «پارک ممنوع» نصب شده، پارک کند، موتورسیکلت توسط پلیس توقیف خواهد شد.

سرلک درباره وضعیت فعلی «ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها» بیان کرد: پس از اجرا پارک حاشیه‌ای هوشمند در پهنه مرکزی شهر، ادامه توسعه ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در دیگر مناطق شهر تهران اجرا خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نصب بلوک نیوجرسی یا حفاظ بتنی مفصلی در بزرگراه‌های تهران، گفت: تاکنون حدود ۱۴ کیلومتر بلوک نیوجرسی نصب شده است. درحال حاضر نصب نیوجرسی در بزرگراه آزادگان (منطقه ۲۱) آغاز شده است.

کاربرد اصلی بلوک نیوجرسی جداکردن مسیرهای ترافیک جاده‌ها از یکدیگر است، هر چند برای مسدودسازی معابر یا جاده‌ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه‌رو شوند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا