مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قدردانى معاون استاندار فارس از خير و كارآفرين صنعت موتورسيكلت

به گزارش موتورسيكلت نيوز، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان داراب گفت: جلیل مجاهد یکی از خیران این شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا ۱۵میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی به مرکز درمانی امام حسن مجتبی (ع) این شهر اهدا کرد.

این خیر دارابی که مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی نیرو موتور سهند است، تجهیزاتی که اهدا کرده شامل، ۲دستگاه اکسیژن ساز سیار(کمک تنفس بیمار)، ۲ دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و یک هزار و ۸۰۰ دست لباس ایزوله و ماسک است.

فرماندار ویژه شهرستان داراب همچنین گفت: ۲ دستگاه تنفس مصنوعی نیز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهر تحویل داده شده است که از آنها در بخش های اورژانس بستری و بخش حاد تنفسی استفاده خواهد شد.

مظفری ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا بسیاری از خیران این شهرستان کمک‌های ویژه‌ای برای مقابله با این بیماری به دستگاه‌های اجرایی و مردم داشته‌اند که از جمله آنها کمک این خیر نوعدوست است.

وی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: در قالب طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز با همیاری مردم این شهرستان در ۲ ماه گذشته، ۱۲ هزار بسته غذایی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا