مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رونمايى از سامانه ترخیص موتورسيكلت دادگستری استان یزد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمدرضا حدادزاده، ظهر امروز در گروه خبرنگاران رسانه و عدلیه استان یزد بر لزوم تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های رسوب کرده در پارکینگ‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: با پیگیری دادگستری کل استان یزد و همکاری پلیس راهور پس از ثبت درخواست متقاضیان در سامانه ترخیص دادگستری و بررسی مدارک با آنها تماس گرفته خواهد شد.

وی افزود: افرادی که بیش از سه ماه از توقیف موتورسیکلت آنها گذشته و پیگیری آنها بدون نتیجه مانده، می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه استرداد مشکل خود را پیگیری کنند.

حدادزاده اظهار داشت: بدیهی است برخی از موتورسیکلت‌ها به علت فرسودگی و عدم قابلیت پلاک گذاری امکان استرداد ندارند که در این صورت اوراق شده و قیمت اوراقی آن به مالک پرداخت می‌شود.

وی، نسبت به ارائه اطلاعات غلط و غیر مرتبط با هدف سو استفاده از این سامانه هشدار داد و گفت: در صورت ثبت درخواست توسط شخص غیرمالک یا ارائه اطلاعات غیرواقعی طبق مقررات، با خاطیان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

دادستان یزد با بیان اینکه ثبت نام در این سایت به منزله ایجاد حق نیست، عنوان کرد: با توجه به گستردگی تقاضای افراد، اسامی در سامانه نوبت دهی قرار خواهند گرفت و نتیجه از طریق تماس یا پیامک به فرد متقاضی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: سامانه استرداد ویژه موتورسیکلت‌های توقیف شده با ماندگاری بالاست لذا مالکانی که موتور سیکلت آنها به صورت عادی قابل ترخیص است با پیگیری از طریق راهور و یا کلانتری اقدام نمایند.

حدادزاده گفت: با مشارکت راهور استان ثبت نام کنندگان در این سامانه از تخفیف‌ها و مساعدت‌های قابل توجه در زمینه هزینه‌های پارکینگ، جریمه و بیمه بهره مند می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: مشمولین این طرح می‌توانند برای ثبت نام در سامانه استرداد با در دست داشتن تصویر مشخصات موتور و مالکیت به نشانی اینترنتی www.sterdad.ir مراجعه نمایند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا