ایجاد یک مدل تجاری از اشتراک باتری که هزینه کمتری نسبت به مصرف سوخت دارد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، ویچر کیست، مدیرعامل Saietta در اولین کنگره مجازی شبیه سازی و تست که چهارشنبه توسط پایگاه خبرى ETAuto برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه بیشتر موتورسیکلت های خریداری شده در هند در محدوده ۱۱۰ سی سی قرار دارند، برای ساخت موتورسیکلت الکتریکى با قدرت کافی باید راه حلی پیدا کنیم که بتواند نیازهای مشتری را برآورده کند.

کیست توضیح داد: موتورسیکلت های کمتر از ۱۱۰ سی سی به دلیل شرایط جاده اى برای هند خوب کار نمی کنند، در حالی که حجم بیشتر نیز بسیار گران خواهند بود.

وى گفت: هند که بزرگ ترین کشور فروش موتورسیکلت در جهان است، بیش از ۲۰ میلیون موتورسیکلت به تنهایی می فروشد که اینها سبک، مقرون به صرفه هستند و فضای کمتری دارند. با این حال آنها با بنزین کار می کنند که یک آلاینده قابل توجه است. از این رو، ما باید یک الگوی تجاری برای اشتراک باتری ایجاد کنیم که هزینه آن کمتر از مصرف سوخت باشد.

کیست با استناد به داستان موفقیت تایوانی ها، خدمات تعویض باتری را توضیح داد که می توان با ایستگاه docking 24/7 در دسترس قرار داد و مشتریان می توانند باتری خود را در کمتر از یک دقیقه تعویض کنند. (به همراه پاناسونیک، گوگورا با تولید باتری های ۱٫۳ کیلووات ساعت، با اندازه حدود ۱۰ کیلوگرم، این کار را انجام داد).

در ادامه وى افزود: ما می توانیم با استفاده از طراحی و شبیه سازی، آن را برای موتورسیکلت هاى ۱۰ کیلووات نیز انجام دهیم که در هند با پشتیبانی دولت و سایر کاپیتان هاى فناوری این صنعت امکان پذیر است.

وی گفت: این امر ضروری است زیرا هزینه باتری تا ۵-۱۰ سال دیگر گران خواهد بود.

این کارشناس نیروگاهی همچنین خاطرنشان کرد: شبیه سازی و آزمایش باعث کاهش زمان و هزینه در بازار می شود. (اکنون سال هاست که شبیه سازی برای EV ها استفاده شده است).

کیست گفت: رده موتورسیکلت L3e A1 نیاز به محصول برقی دارد. اکنون باید شروع کنیم زیرا در یک بازه زمانی چند ساله در هند، فروش ۶۰ میلیون دستگاه تخمین زده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا