مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى اسكوتر برقى برتر چين/ بازار اروپا تحت سيطره NIU

به گزارش موتورسيكلت نيوز، NIU دارای سهم قابل توجهی از بازار داخلی چين است و در حالی که بسیاری از اسکوترهای برقی در چین مدل هاى ساده و کم هزینه ای هستند که برای توده های مردم مقرون به صرفه هستند، اما Niu خود را به عنوان یک اسکوتر پریمیوم برتر متمایز كرده است.

تكنولوژى NIU به لطف همکاری قوی با Bosh و با طیف بی نظیری از اسکوترهای الکترونیکی مبتکرانه که در بیش از 1.100 نمایندگی فروش و اولین فروشگاه های Niu توزیع شده، رهبر جهانی در تولید e-scooter شناخته شده است.

تاسیس آن در سال 2014 توسط CTO of Baidu (گوگل چینی) و همکار سابق مایکروسافت، Niu Technologies (شرکت فن آوری الکتریکی جیانگ سو Niu) یک شرکت حمل و نقل با تکنولوژی بالا چینی بود.

ویژگی هایی شامل telemetry داخلی با قابلیت داده های قدرتمند است که به موتورسواران امکان می دهد 17 آمار مختلف وسیله نقلیه مانند مکان، تاریخ سوار شدن، وضعیت وسيله نقليه و آمار قدرت را از طریق برنامه تلفن همراه بررسی کنند. موتورسواران همچنین به تشخیص وسایل نقلیه، هشدارهای ضد سرقت و خدمات پس از فروش دسترسی پیدا می کنند.

در سه ماهه آخر سال 2019، NIU رکورد بیش از 1 میلیون اسکوتر الکترونیکی فروخته شده در سراسر جهان را به دست آورد و یک کارخانه جدید با ظرفیت بالقوه ٧٠٠هزار دستگاه سالانه در چین افتتاح شد.

از زمان تأسیس شرکت تاكنون، در سه ماهه اول سال 2020 فروش برای اولین بار کاهش یافت. زيرا به دلیل گسترش Covid19 در چین این کارخانه مجبور شد برای چند هفته تعطیل کند و باعث کاهش تقاضای داخلی شود. در سه ماهه اول فروش چهل هزار و ١٦٠ دستگاه بوده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا