مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ساماندهی موتورسیکلت سواران از برنامه هاى اصلى پليس راهور در سال ١٣٩٩/ طرح تقسیط جریمه‌های رانندگی برداشته شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون اقدامات و عملکرد پلیس راهور، تصادفات و خدمات در ۲ ماهه سال جاری و برنامه‌های پیش رو سخن گفت.

سردار هادیانفر اظهار داشت: بحث مدیریت ترافیک، تسهیل و ایمنی در تردد و ارائه خدمات ترافیکی از جمله برنامه‌های اصلی پلیس راهور است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: جدی ترین برنامه پلیس راهور کاهش سوانح و تصادفات با رویکرد کاهش جانباختگان است.

وی گفت: در سال ۹۹، چهار برنامه اصلی در ادامه سال ۹۸ برای مأموریت پلیس راهنمایی و رانندگی پیش بینی کردیم این برنامه هادر راستای برنامه اصلی پلیس راهور که همان بحث مدیریت ترافیک تسهیل و ایمنی ترددها و … است.

به گفته هادیانفر، پلیس راهور ۴ ماموریت با برنامه مشخص در راستای برنامه های کلان نیروی انتظامی مشخص شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: جدی ترین برنامه ما کاهش سوانح و تصادفات یا رویکرد کاهش جان باختگان است که دارای زیربرنامه های مختلفی است.

وی ادامه داد: دومین برنامه توسعه انضباط و نظم و عبور و مرورترافیک است که از جمله آن ساماندهی موتورسیکلت سواران است.

هادیانفر افزود: سومین موضوع توسعه و بهبود و ارتقای رفتار فردی و اجتماعی ترافیکی است و همکاری مردم چه کاربران ترافیکی یعنی رانندگان سرنشینان خودرو و عابران پیاده را در این زمینه می طلبد.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: بخش چهارم نیز توسعه و تحول سیستمی و هوشمندسازی پلیس راهور است و امیدواریم در نیمه اول سال ۹۹ بخش اعظمی از آن انجام شود از جمله این خدمات نیز رسیدگی به اعتراضات، شماره گذاری که تمامی این برنامه ها در بستر شبکه ملی اطلاعات انجام می شود و همچنین ترخیص خودرو الکترونیکی و تلاش می کنیم رفته رفته ستاد ترخیص جمع می شود. سامانه سپهر پلیس راهور سامانه پایش است که امیدواریم ۴ هزار به ۱۲ هزار افزایش پیدا کند و بحث کروکی الکترونیکی است. این چهار برنامه از برنامه های اصلی پلیس راهور است.

هادیانفر بیان کرد: از سه مدل پراید دو مدل پراید از رده خارج شده و یک مدل دیگر آن هم به زودی از رده خارج می شود.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا تا آخر مرداد ماه هم خودروی ۴۰۵ اگر به تعهدات خود عمل نکند از رده خارج می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهایی که بیش از یک سال از بدهی اقساط بدهی جریمه هایشان گذشته است و مبلغی را پرداخت نکرده اند توقیف می شوند و البته این را هم بگویم که طرح تقسیط کلاً برداشته شد.

وی بیان کرد: به مردم توصیه می کنیم سفر نکنند وای اگر سفریاتفاق افتاد پلیس آمادگی دارد که راه‌ها را مدیریت کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا