مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى موتورسيكلت مشترك ياماها و گوگورو

به گزارش موتورسيكلت نيوز، ثمرات این همکاری را در قالب موتورسيكلت Yamaha EC-05 می بینیم. این اسکوتر طراحی شده توسط یاماها در حالی که کارهای داخلی تقریباً تمام گوگورو است. به همین ترتیب انتظار می رود مشخصات عملکردی مشابه اسکوترهای برقی سری Gogoro 2 داشته باشد.

گوگورو شاید به دلیل داشتن بسته های قابل تعویض باتری و ایستگاه های شارژ شناخته شده باشد. اسکوترهای گوگورو می توانند دو بسته باتری با ظرفیت بالا را در خود نگه دارند. باتری ها را می توان در خانه شارژ کرد یا در یکی از بیش از هزار ایستگاه تعویض باتری که در سراسر تایوان پخش می شود تعویض کرد. گوگورو اخیراً باتری هاى خود را بهبود بخشید.

اين محصول تازه ترین سری از پیشرفت های وسیله نقلیه الکتریکی توسط یاماها است. این شرکت اخیراً برای تسهیل در تهیه استاندارد برای موتورسیکلت های برقی با هوندا، کاوازاکی و سوزوکی همکاری کرد و کار شرکت با موتورسیکلت برقی به همین جا ختم نمی شود. اختراعات ثبت نشده اخیر نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی موتورسیکلت برقی خود نیز بوده است. یک موتورسیکلت برقی به سبک Yamaha R1 در مراحل مختلف توسعه قابل مشاهده است و این فقط موتورسیکلت ها و اسکوترها نیستند. بلكه دوچرخه برقی یاماها نيز شگفت انگيز است.

تعویض باتری در سطح شهر براى اسکوتر برقی ایده خوبی است. اين وسایل نقلیه نسبتاً اندک هستند که باعث می شود آنها به عنوان وسایل نقلیه مسافر شهری بسیار عالی باشند. بنابراین، ایستگاه های مبادله باتری کامل هستند. اگرچه KYMCO هنوز در تلاش است تا با ایستگاه های شارژ باتری خود برای اسکوترهای برقی رقابت کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا