مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سوزوکی برای توليد اسکوتر برقی هندی آماده می شود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، همه نشانه ها حاکی از این است که سوزوکی به دنبال سایر تولیدکنندگان بزرگ موتورسیکلت ژاپنی در پی اولین دوچرخ برقی خود است.

همچنین ياماها نيز تعدادی از نمونه های اولیه اسکوتر برقی و موتورسیکلت را نشان داده است، اگرچه هنوز آزمایش های واقعی در جهان مشاهده نشده است.

به نظر می رسد سوزوکی در حال بازی است و امیدوار است که بازار بزرگ دوچرخ هند، تست های کافی را برای این برند ارائه دهد. البته از اسکوتر برقی سوزوکی هنوز عكسى منتشر نشده است.

موتورسیکلت برقی و اسکوتر هر دو در هند بسیار محبوب شده اند. با این حال، بیشتر شرکت های اسکوتر برقی تاکنون موفقیت هايى پیدا کرده اند.

استارت آپ های محلی مانند 22Motors و Ather Energy اسکوتر برقی با رده بالاتری را با ویژگی های IoT و سایر فناوری های تعبیه شده ارائه داده اند.

در همین حال، شرکت هایی مانند Bajaj اسکوترهای برقی را طراحی کرده اند (Bajaj Chetak) که برای جذابیت بیشتر در بازار انبوه طراحی شده اند.

قابل ذكر است كه سال گذشته تولیدکنندگان موتورسیکلت بزرگ ژاپنى به منظور توسعه موتورسیکلت های برقی، در یک کنسرسیوم به هم پیوستند.

البته تاکنون شاهد تعدادی از حق ثبت اختراعات و همچنین نمايش دنیای واقعی از همه شرکت هاى بزرگ ژاپنى به جز سوزوکی هستیم. این بدان معنی است که یک اسکوتر برقی برای بازار هند می تواند اولین پیشرفت واقعی سوزوکی در مورد دوچرخ برقی واقعی باشد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا