مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

٥٠ درصد موتورسیکلت‌ های یزد بدون پلاک هستند

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سرهنگ رضا زارع روز پنجشنبه با بیان اینکه بخشی از این موتورسیکلت های فاقد پلاک متعلق به اتباع خارجی است افزود: متاسفانه بسیاری از جرائم امنیتی مثل سرقت، مزاحمت برای نوامیس کیف قاپی  و غیره توسط این دسته از موتورسیکلت‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت بدون پلاک چه در حال تردد و چه در حال توقف، توقیف می شود تاکید کرد: اگر عمر یک موتورسیکلت بیشتر از هشت سال و فاقد پلاک باشد به مالک آن تحویل داده نمی شود و مالک باید ضمن مراجعه به پارکینگ و اوراق کردن آن, موتورسیکلت اوراقی را با خود ببرد.

وی تصریح کرد: اگر عمر یک موتورسیکلت کمتر از هشت سال باشد و توقیف  شود مالک باید پس از نصب پلاک و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کند.

راه اندازی گشت نامحسوس موتورسیکلت در یزد 

سرپرست پلیس راهور استان یزد از راه اندازی گشت موتورسواران نامحسوس توسط پلیس راهور در شهر یزد خبر داد که وظیفه آن برخورد با تخلفات موتورسیکلتها است.

به گفته وی موتورسیکلت‌هایی که از چراغ قرمز عبور کنند، تک چرخ بزنند و لایکشی کنند و برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت کنند توسط گشت نامحسوس راهور توقیف می‌شود.

تصادفات رانندگی  در یزد در صدر آمار سوانح رانندگی کشور قرار دارد و موتورسوران از جمله مهمترین معضلات ترافیکی استان یزد هستند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا