مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اميد وزير نفت به گازسوز شدن موتورسيكلت ها

به گزارش موتورسيكلت نيوز، روز سه شنبه وزیر نفت با ارائه گزارشی از اقدامات وزارتخانه مطبوعش در مقابله با ویروس کرونا نظیر حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت، حفظ تولید ایمن و خدمات رسانی به مردم و ادامه طرح های توسعه ای در بخش های حساس گفت: با توجه به متکی بودن بسیاری از صنایع و ناوگان حمل و نقل کشور به فرآورده های نفت و گاز، طرح های بسیاری برای پیشگیری از تعطیلی واحدهای تولید کننده نفت و گاز به مرحله اجرا درآمده است.

زنگنه از آغاز به کار فعالیت زیرمجموعه های وزارت نفت برای پیشبرد طرح های توسعه ای نفت و گاز خبر داد و با اشاره به تبعات کرونا در سطح ملی و جهانی که منجر به کاهش شدید قیمت فرآورده های نفتی و پتروشیمی شده است، گفت: با فعال شدن اقتصاد جهانی از یک سو و حمایت وزارت نفت از شرکت های دانش بنیان به وسیله راه اندازی صندوق حمایت از توسعه صنایع پایین دستی از سوی دیگر و تبیین خرید کالاهای مورد نیاز صنعت نفت، شروع عملیات اجرایی طرح فراگیر پالایشی سیراف، ‌اجرای طرح بهینه سازی مصرف گاز، ‌ تکمیل طرح گاز سوز کردن خودروها و موتورسیکلت‌ها و گازرسانی به ۲۵۰۰ روستا علاوه بر شغل های از دست رفته اشتغال زایی قابل توجهی در کشور ایجاد خواهد شد.

در این جلسه همچنین چند تن از مدیران ارشد این وزارتخانه برنامه ها، عملکرد و اهداف مجموعه خود در حوزه بکارگیری دستورالعمل های پدافند غیرعامل در تاسیسات نفت و گاز، اقدامات انجام شده در منطقه پارس جنوبی و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از سوی وزارت نفت به کارکنان این صنعت ارائه کردند.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا