مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح تام برای تولید موتورسیکلت های برقی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه جامع تشکل های مردم نهاد در ۴ فاز اجرا می شود، گفت: شناسنامه دار کردن تشکل ها، تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، پروژه های دوگانه کاربردی و ساماندهی مددجویان مراحل اجرایی این سامانه است.

سیدمحسن سجاد شامگاه دوشنبه- ۲۲ اردیبهشت در کارگروه اجتماعی، بانوان، سلامت و خانواده استانداری اصفهان و رونمایی از سامانه جامع تشکل های مردم نهاد اصفهان که با حضور معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته که در خدمت مردم استان اصفهان بوده ام این اصل که پدیده های اجتماعی را باید با پیوست فرهنگی دنبال کنیم مدنظر قرار داده و با پافشاری بر این اصل فعالیت ها را دنبال کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه حداقل ۲۰ جلسه با هیأت های اندیشه ورز استان برگزار و بر خانواده محور بودن کارها تاکید داشته ایم، افزود: میثاق نامه ای تهیه کردیم که اصفهان پایلوت آن در کشور است و اولین اقدام ما راه اندازی دفاتر تسهیل گری در سال گذشته بود، همچنین تفاهم نامه ۴ جانبه ای با شهرداری و شورای شهر منعقد کردیم.

سجاد افزود: طرح تام که طرحی چندمنظوره است و با جهش تولید سنخیت دارد را قرار است با هماهنگی دستگاه های اجرایی برای تولید موتورسیکلت های برقی دنبال کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه شناسنامه به روزی از سازمان های مردم نهاد استان نداریم، تصریح کرد: در مورد آمار خیریه ها و سمن ها نمی توانم عدد و رقم مشخصی اعلام کنم، اما با فعالیت سامانه جامع سازمان های مردم نهاد که طرحی چندمنظوره است از اقدامات موازی جلوگیری شده و می تواند مدل کشوری باشد تا این سازمان ها وضعیتی مثل صندوق های قرض الحسنه پیدا نکنند.

وی در ادامه به تشریح سامانه جامع تشکل های مردم نهاد پرداخت و گفت: در کنار مزایایی که تشکل های مردم نهاد دارند، آسیب هایی هم وجود دارد، به همین خاطر نیاز به سامانه ای داشتیم که سه ویژگی آمارگیری به روز، امکان استعلام تخصصی و عمومی و نظارت تخصصی و همه جانبه را داشته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان ادامه داد: سامانه جامع تشکل های مردم نهاد ۶ بایسته دارد که از جمله شمولیت، انحصاری بودن، دسترسی آنلاین، الزام ثبت نام و ثبت تغییرات و مرجعیت کاربردی است.

سجاد با بیان اینکه سامانه جامع تشکل های مردم نهاد در ۴ فاز اجرا می شود، تصریح کرد: شناسنامه دار کردن تشکل ها، تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، پروژه های دوگانه کاربردی و ساماندهی مددجویان مراحل اجرایی این سامانه است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با بیان اینکه هر تشکل چهار خدمت در این سامانه می گیرد، اظهار کرد: این خدمات شامل پورتال اختصاصی، پوشش خبری، احراز اصالت هویتی و کاهش هزینه هاست.

وی مزایای این سامانه را حاکمیت نهادینه سازی تولی گری، سازماندهی موضوعات، پیشگیری از ایجاد مسائل سیاسی و امنیتی، نظارت مستمر بر تشکل های مردم نهاد، رصد به روز وضعیت تشکل ها و کاهش هزینه های ارتباطی با تشکل ها دانست و افزود: یکی از اهداف ما این است که پالایشی کرده و شناسنامه ای از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد تهیه کنیم تا تمام موارد فعالیت این تشکل ها روشن شود و بعد از آن برنامه ریزی و آموزش آنها را دنبال کنیم.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا