مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جلسه توجیهی در مورد اقدامات برگزاری نمایشگاه کانتون 2020 برگزار شد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مکانیسم مشترک پیشگیری و کنترل شورای امور خارجه در تاریخ 10 آوریل کنفرانس مطبوعاتی را در پکن برگزار کرد تا رسانه‌ها درباره اقدامات مربوط به برگزاری نمایشگاه کانتون به صورت آنلاین اطلاع دهند.

نمایشگاه کانتون که به‌عنوان نمایشگاه واردات و صادرات چین نیز شناخته می‌شود، اولین بار در سال 1957 برگزار شد. از بدو تأسیس، مورد توجه و حمایت کمیته مرکزی CPC و شورای ایالتی قرار گرفته است و هرگز با وجود فراز و نشیب‌های سال‌های گذشته، هرگز لغو نشده است.

 نمایشگاه کانتون با گذشت بیش از شش دهه تلاش بی‌وقفه، به بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی تجارت چین با طولانی‌ترین تاریخ، بیشتر کالاها و مشتریان و به بهترین نتایج تجارت تبدیل شده است.  به این ترتیب، فشارسنج و هوای تجارت خارجی چین نامیده می‌شود. این نمایشگاه معمولاً در 15 آوریل هر سال برگزار می‌شود.

امسال، به‌دلیل شیوع COVID-19، وزارت بازرگانی و دولت استان گوانگدونگ در حال آماده‌سازی این نمایشگاه طبق تاریخ برنامه‌ریزی شده هستند. در همین حال، به‌دنبال تصمیمات و استقرارهای کمیته مرکزی CPC و شورای امور خارجه، آن‌ها از نزدیک وضعیت را پیگیری کرده‌اند و به بررسی تأثیر بیماری همه‌گیر و تحقیق در مورد راه‌های پاسخ‌گویی پرداختند.

 جلسه اجرایی شورای ایالتی در 7آوریل تصمیم به برگزاری نمایشگاه127 کانتون به‌صورت آنلاین در اواسط تا اواخر ژوئن گرفت. این کار برای انجام راهنمایی‌های دبیرکل شی جین پینگ و اولویت‌بندی امنیت و سلامت مردم، اجرای استراتژی کلی ضد اپیدمی محافظت در برابر موارد وارداتی از خارج از کشور، جلوگیری از تجدید حیات شیوع ویروس در چین و کارهای کنترل اپیدمی را به همراه توسعه اقتصادی و اجتماعی سوق می‌دهیم.

نمایشگاه 127 واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون) به طور خلاقانه پیشنهاد می‌شود به‌جای یک نمایشگاه فیزیکی، به‌صورت آنلاین برگزار شود. این هم پاسخ عملی به همه‌گیر COVID-19 است و هم یک ابتکار اساسی برای توسعه نوآورانه.

این نمایشگاه عمدتاً دارای یک بستر تطبیق آنلاین- و همچنین یک منطقه تجارت الکترونیکی مرزی و خدمات بازاریابی پخش مستقیم – خواهد بود و به نقاط قوت آن بازی خواهد کرد.

 ما همچنین می‌خواهیم از شرکت‌ها و بازرگانان در داخل و خارج از کشور دعوت کنیم تا در این نمایشگاه شرکت کنند و ادغام خلاقانه قدیمی‌ترین رویداد تجاری و فناوری اینترنت چین را تجربه کنند.

 بیایید جریان تجارت را بی‌نتیجه نگه نداریم و پاسخ‌های یکپارچه‌ای را برای این همه‌گیری ارسال کنیم تا یک سیگنال قوی بفرستیم و به‌طور مشترک در ثبات اقتصاد و تجارت جهان سهم مثبتی داشته باشیم.

(منبع: www.scio.gov.cn)

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا