مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تحول جدید برای موتورسیکلت‌های برقی در چین

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در ژوئن سال 2019، وزارت دارایی سندی را برای لغو مالیات خرید موتورسیکلت‌های برقی صادر کرد. سپس، وزارت امنیت عمومی، 20 اقدامات جدید در مورد اصلاح کنترل ترافیک را به اجرا گذاشت که راه را برای موتورسیکلت‌های برقی از نظر سیاست ملی هموار کرد. بنابراین، موتورسیکلت‌های برقی به‌تدریج در سال 2020 به نیروی اصلی جدید در بازار تبدیل می‌شوند.

برای این منظور، در سال 2019، مارک‌های اصلی موتورسیکلت تمرکز زیادی را برروی موتورسیکلت‌های برقی داشتند و برای دستیابی به عملکرد بالا برای موتورسیکلت‌های برقی پرسرعت و هوشمند تلاش کردند تا برای مصرف‌کنندگان «سرعت و شور واقعی از یک دو چرخ» ایجاد کنند.

YADEA: C1
اولین بار در نمایشگاه نانجینگ سال گذشته رونمایی شد. این طراحی توسط KISKA اتریشی، تیم برتر طراحی جهان ساخته شد. این اولین موتورسیکلت برقی هوشمند در صنعت موتورسیکلت است که با موتورسیکلت 125 سی‌سی قابل مقایسه است. حداکثر توان خروجی می تواند به 6000W برسد، حداکثر گشتاور 138 نیوتن متر است و حداکثر سرعت آن به 80 کیلومتر در ساعت می رسد که تجربه سواری هیجان انگیزتری نسبت به یک مدل بنزینی در هنگام شروع و شتاب فراهم می‌کند.

(AIMA: MINE NEW (M311SQ-6020

New Mine، نسخه به روزرسانی شده سری Aine’s Mine، یکی دیگر از موفقیت‌های فروش خوب بعد از موفقیت عالی بازار سری Mine است.

New Mine سبک کلاسیک دارد. علاوه‌ بر این، مینی جدید به موتور بوش 500 وات مجهز است تا حداکثر گشتاور 81 نیوتن متر را تولید کند. برای شتاب 0 تا 40 کیلومتر در ساعت فقط 16 ثانیه طول می‌کشد. با وجود یک باتری اسید سرب 60V20AH، محدوده سرعت 80 کیلومتری است.

SUNRA: ROBO
مجهز به باتری لیتیوم P5 با کارایی بالا است و میانگین عمر آن حدود 8 سال است و قابل مقایسه با نمونه تسلا است. کمک فنرهای KRT و لاستیکهای خلاء 12 اینچی جلو/ عقب تجهیزات استاندارد هستند. جلو و عقب CBS به طور معقول نیروی ترمز چرخ جلو و عقب را توزیع می کند، که بندرت در سایر محصولات با همان سطح یا حتی در موتورسیکلتهای بنزینی با همان قیمت مشاهده می‌شود. ROBO محصولی بسیار مقرون به صرفه است.

TAILG: WARRIOR
این یک مدل ورزشی است که هم از نظر ظاهری و هم از لحاظ کارایی خوب است. این محصول پر از طراحی صنعتی شگفت انگیز است و همیشه تجربه سوارکاری خوبی را برای افراد به ارمغان می آورد.

پیشرانه جدید T-Fastest، شتاب 0-60 کیلومتر در ساعت تنها 10.3 ثانیه طول می‌کشد. موتور ابرقدرت 1KW می‌تواند تقاضای رهاسازی انرژی WARRIO Runder را تأمین کند، زیرا این امر باعث کاهش زیاد مصرف انرژی می‌شود. همچنین می‌تواند به حداکثر سرعت 60 کیلومتر در ساعت برسد و یک تجربه سواری شاد را به همراه آورد.

SUPERSOCO: TC-MAX
ترکیب کاملی از عناصر و یکپارچه‌سازی با سیستم عامل، برخورد کاملی از سرعت و اشتیاق، TC-MAX، که گوهری از طرفداران اروپایی در نظر گرفته شده بود. این محصول با استفاده از یک باتری 72V45Ah برای فراهم کردن محدوده سفرهای بسیار طولانی 110 کیلومتر است. سرعت حداکثر بیش از 85 کیلومتر در ساعت را ممکن می‌سازد. طراحی تقریباً عالی این محصول و عملکرد برجسته آن در بازار اروپا پیشرو است.

CINECO: ES3
با ظاهر رمانتیک، قطعاً یکی از مناسب‌ترین موتورسیکلت‌های پرسرعت برای موتورسواران خانم است.

پرچمدار نسخه Cineco ES3 از یک باتری لیتریوم 60 ولت سه تایی و یک موتور DC و 1200 ولت با راندمان بالا بهره می‌برد. حداکثر سرعت 52 کیلومتر در ساعت نه تنها می‌تواند هدف استفاده اکثر مردم را برآورده کند، بلکه ایمنی سواری افراد را نیز تا حد زیادی تضمین کند.

BLUESHARK: Robor

دارای عملکرد مدل‌های بنزینی و هوش خودروها، این‌ها کلمات مناسب برای توصیف ویژگی‌های ایتن موتورسیکلت است. این موتورسیکلت دارای یک باتری لیتیوم است که از یک سلول قدرت 18650 تشکیل شده است و از عملکرد باتری دوگانه پشتیبانی می‌کند. مجهز به موتور پر سرعت 5000W است. زمان شتاب 0-50 متر 4.9 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 80 کیلومتر در ساعت است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا