مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی پیشروترین برند صنعت اسکوتر چین از سال 1987

به گزارش موتورسیکلت نیوز، گروه خودروسازی China Zhongneng، مجموعه‌ای در مقیاس بزرگ است که در توسعه و ساخت و بازاریابی داخلی و بین‌المللی موتورسیکلت فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال 1987 تأسیس شد و دارای تعداد زیادی شرکت تابعه است. این گروه که مقر آن در (Taizhou)، استان ژجیانگ، چین قرار دارد و مساحت ساخت آن 240،000 متر مربع است.

با نزدیک به 1000کارمند، این شرکت سالانه ششصد هزار قوای محرکه، سیصد هزار دستگاه موتورسیکلت برقی و پانصد هزار دستگاه موتور سیکلت بنزینی تولید دارد.

گروه وسایل نقلیه Zhongneng شرکت تحت لیسانس برند موتورسیکلت رده‌بالای ایتالیا Moto Morini است که قدمتی نزدیک به 100 سال دارد. این مرکز دارای مرکز تحقیق و توسعه و یک کارخانه تولید در میلان ایتالیا است.

موتور دو سیلندر موتو مورینی 1200 سی‌سی که دارای شکل V با زاویه 87 درجه و مدل‌های کاملاً دست‌ساز در بازار حمل‌ونقل بزرگ اروپا بی نظیر است.

این گروه صاحب موتورسیکلت برقی “مدرن” و مارک‌های موتورسیکلت بنزینی (ZNEN ،Fosti ،Motowin و Fuxianda) است. محصولات آن شامل قوای محرکه، موتورسیکلت بنزینی، اسکوتر، باتری لیتیوم، قطعات و کالاهای فرهنگی است.

این گروه سیستم یکپارچه ISO9000، سیستم ISO14001 و سیستم OHSAS18001 را به‌صورت یک سیستم مدیریت یکپارچه ادغام کرده و دریافت گواهینامه را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. محصولات موتورسیکلت تولید شده توسط این شرکت با استقبال خوبی روبرو شده و مارک تجاری “ZNEN” به عنوان «برند برتر چین» شناخته شده است.

محصولات گروه خودرو Zhongneng به بازارهای خارج از کشور صادر می‌شود، و به‌ویژه محصولات اسکوتر آن از اعتبار خوبی در بازار بین‌المللی برخوردار است. 50درصد از محصولات این شرکت به کشورهای توسعه‌یافته و مناطقی مانند اروپا و ایالات متحده صادر می‌شود. سایر بازارهای عمده صادراتی شامل آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقای شمالی است. این شرکت دارای 68 محصول دارای مجوز EEC و 52 محصول دارای مجوز EPA است که از این تعداد بیش از 20 محصول دارای حق مالکیت معنوی کاملاً مستقل هستند. این گروه یکی از تولیدکنندگان حرفه‌ای اسکوتر با بیشترین تعداد محصولات معتبر در اروپا و آمریکا و مستقل‌ترین محصولات مالکیت معنوی است. این محصولات به بیش از 100 کشور جهان فروخته می‌شوند و توسط بیش از 400 نمایندگی درجه یک در سراسر جهان انتخاب می‌شوند. این شرکت پیشرو در تحقیق و توسعه، ساخت و فروش اسکوتر است.

در سال 1987
بنیانگذار Zhejiang Zhongneng Group، آقای Chen Huaneng در سال 1987 یک شرکت اپتوالکترونیک در زادگاه خود ژجیانگ تأسیس کرد.

در سال 1996
آقای چن منابع را برای راه‌اندازی گروه Zhongneng در سال 1996 ادغام کرد و این زنجیره صنعتی را به دوچرخه برقی و صنعت موتورسیکلت گسترش داد.

در سال 1998
گروه ژونگ ننگ با مشاهده الگوی جهانی، قاطعانه برند “ZNEN MOTOR” را در سال 1998 تأسیس کرد.

در سال 1999
تولیدقوای محرکه و ایجاد مارک “Benneng Engine”، و شروع به توسعه محصولات جدید به‌طور مستقل.

در سال 2000
گروه Zhongneng مبلغ زیادی را صرف ساخت کارخانه جدید 80 هکتاری که در سال 2002 به پایان رسید، اختصاص داد.

در سال 2004
در سال 2004 سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو را آغاز کرد و برند “ZNEN AUTO” را ایجاد کرد.

در سال 2005
Zhongneng نخستین مدل ZNEN MOTOR را به‌طور مستقل طراحی کرد که “S ZNEN-King” بود و آن را به بازار عرضه کرد و از تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپایی و آمریکایی افتخار بزرگی کسب کرد. در همان سال، Zhongneng سرمایه‌گذاری کرد تا دوباره یک کارخانه موتورسیکلت جدید بسازد.

در سال 2006
ظرافت و کیفیت ZNEN MOTOR از تولیدکننده معروف موتورسیکلت ایتالیایی قدردانی کرد. در سال 2006، دو شرکت چند مدل کلاسیک را با هم تهیه کردند که شامل “S Zoom” و “C F8” می‌شد و تقدیر خوبی در بازار کسب کردند.

بعلاوه، Zhongneng با موفقیت نام تجاری قدیمی موتورسیکلت FOSTI را خریداری کرد که قدرت تجارت موتورسیکلت ژونگ ننگ را تا حد زیادی افزایش داده بود. ZNEN MOTOR از آن زمان تاکنون توان خروجی چندگانه ساخت اسکوتر، چوپر و ATV را به‌دست آورده است. Zhongneng دو مارک دارد: ZNEN و FOSTI.

از سال 2006 تا 2008
ZNEN MOTOR مبلغ زیادی سرمایه‌گذاری کرده و مجموعه‌ای از مدل‌ها را پشت سر گذاشت؛ از جمله M Kangaroo L Roar و F Goldfish.

در سال 2007
Zhongneng تولیدکننده ارشد اتومبیل چین را با عنوان Anhui Anchi Automobile Industry Co.، Ltd. خریداری کرد و شروع به ساخت کارخانه اتومبیل جدید کرد.

در سال 2009
Zhongneng با قاطعیت پیشرفت کرد و تلاش کرد تا تحت تأثیر بحران مالی جهانی، به‌دنبال عوامل محلی باکیفیت در جهان بگردد و رشد نسبی قوی در این صنعت نشان داد.

در سال 2018
در دوره بازیابی اقتصادی موتورسیکلت، زونگ ننگ بر اساس تصویر خوب در جهان تبدیل به برند پیشرو صنعت اسکوتر چین و جزو 3 فروشنده برتر اسکوترهای کلاسیک در چین شد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا