مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

كارخانه هيرو در تعطيلات كرونا مشغول فعاليت در جهت رفاه اجتماعى بود

به گزارش موتورسيكلت نيوز، ماه آوريل هیچ وسیله نقلیه تولید و ارسال به نمایندگی ها وجود نداشت. در این مدت، Hero MotoCorp به همراه سایر شرکت های Hero Group مشغول فعالیت های زیادی در زمینه رفاه اجتماعی برای اقدامات امدادی جهت مبارزه با COVID-19 بوده اند و به صندوق PM-Cares نيز كمك كرده اند.

اين شركت در كارخانه هاى توليدى خود (گورگورام، داروره، هاريدوار و نيمرانا) به صورت تدريجى فعاليت خود را آغاز مى كند.

برای شروع، Hero MotoCorp در سه کارخانه تولیدی خود Gurugram و Dharuhera (هر دو در هاریانا)، Haridwar (اوتاراکند) و علاوه بر این مرکز جهانی قطعات (GPC) در Neemrana در راجستان عملیات توليدى خود را به صورت تدریجی آغاز می کند.

فقط کارکنان با رعایت فاصله اجتماعی و کلیه اقدامات ایمنی تعیین شده، در کلیه مراكز و دفاتر شرکتی دیگر به کار خود می پردازند. کارمندان باقیمانده در همه مناطق هندوستان تا اطلاع ثانوی به کار از خانه (WFH) ادامه خواهند داد.

رئيس Hero MotoCorp گفت:

من خوش بین هستم که تجارت و اقتصاد مسیر بهبود تدریجی آن را در اينجا آغاز می کند.

سایر کارخانجات تولیدی این شرکت و تأسیسات تحقیق و توسعه مرکز نوآوری و فناوری (CIT) مجوز لازم را برای بازگشایی مجدد دریافت کرده اند و به زودى فعالیت خود را آغاز مى كنند.

براى حفظ سلامتی و ایمنی کارکنان در محور عملیات شروع مجدد، یک دفترچه راه اندازی رسمی از طریق ایمیل و وبینار با همه کارمندان ارسال شده است و تا زمان احیای عادی کامل، پیروی از آن الزامی است.

با کاهش محدودیت ها در چندین نقطه از هند، اکثر نقاط تماس گسترده مشتری از جمله نمایندگی ها و تعميرگاه ها، انتظار می رود شبکه ثانویه از امروز به تدریج افتتاح شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا