مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هارلی دیویدسون به دنبال دریافت وام برای حفظ بقای خود

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت هارلی دیویدسون سهم سود سه ماهه خود را فقط به 2 سنت کاهش داد و در معاملات پیش فروش 9٪ رشد داشته است. همچنین تدابیری اندیشید تا بتواند ذخایر نقدی خود را به‌دلیل محاصره جهانی در اثر کورنا ویروس در سه ماهه اول، افزایش دهد.

این شرکت که 1.47 میلیارد دلار پول نقد دارد، گفت: در حال مذاکره با بانک‌های بزرگ آمریکایی است تا 1.30 میلیارد دلار وام اضافی برای رفع این بحران دریافت کند.

در اوایل ماه جاری، این سازنده موتورسیکلت پیش‌بینی سود خود را برای سال 2020 ترسیم کرد و تصمیم گرفت به‌طور موقت بسیاری از کارمندان تولید جهانی خود را كاهش و همچنین حقوق تیم رهبری خود را به‌منظور کاهش هزینه‌های خود موقتاً كم کند.

روز سه شنبه، هارلی گفت که هزینه‌های آن را کاهش می‌دهد تا با تقاضای کمتر مطابقت داشته باشد و بیشتر بر تلاش‌های فروش در ایالات متحده، بزرگترین بازار آن متمرکز شود.

این شرکت در حال کاهش فروش در ایالات متحده است. ازاین‌رو، برای مقابله با این موضوع، تلاش شده است تا نسل بعدی موتورسواران جوان از موتورسیکلت برقی استفاده کند.

فروش خرده فروشی در ایالات متحده در سه ماهه 15.5درصد و بین‌المللی 20.7درصد کاهش یافته است. این شرکت در بیانیه ای گفت:

فروش جهانی خرده فروشی موتورسیکلت در سه ماهه اول تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است.

کل موتورسیکلت‌های حمل شده به نمایندگی‌ها در سه ماهه اول منتهی به 29 مارس 10درصد کاهش یافت و به پنجاه و دو هزار و 973 دستگاه رسید، در حالی که فروش خرده فروشی در نمایندگی‌های این شرکت با نزدیک به 18درصد کاهش به چهل هزار و 439 دستگاه رسید.

درآمد خالص هارلی در سه ماهه قبلی به 69.7 میلیون دلار یا 45 سنت در هر سهم رسید، از 127.9 میلیون دلار یا 80 سنت در هر سهم در سال گذشته.

همچنین درآمد موتورسیکلت و محصولات مرتبط با آن 8٪ کاهش یافت و به 1.10 میلیارد دلار رسید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا