مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدير باجاج به عنوان رئيس انجمن بین المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت انتخاب شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اين انتصاب توسط مجمع عمومی انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت در 21 آوریل انجام شد. کنگره بهاری IMMA، که در ابتدا قرار بود از 20 تا 24 آوریل 2020 در دهلی‌نو تشکیل شود به‌دلیل بحران COVID-19 از طریق کنفرانس تلفنی و مکاتبات برگزار شد.

آقای راکش شارما (Rakesh Sharma) در اکتبر 2007 به‌عنوان رئیس تجارت بین‌المللی به باجاج خودرو پیوست و هم اکنون مدیر اجرایی است. وی عضو هیئت نمایندگان PT Bajaj Auto Indonesia، زیرمجموعه شرکت Bajaj Auto Ltd و رئیس شورای صادرات SIAM، انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند است.

آقای شارما قبلاً به‌عنوان معاون رئیس در اين انجمن، در ماه May 2019 انتخاب شده بود. وى در سمت جديد خود جانشين آقاى يوهانس لمان (Johannes Loman) مدیر شرکت PT Astra International Tbk و معاون اجرایی رئیس (PT Astra Honda Motor (AHM اندونزى و رئیس FAMI – فدراسیون صنایع موتورسیکلت آسیا و رئیس AISI، انجمن صنعت موتورسیکلت اندونزی است.

در ادامه با انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت بیشتر آشنا می‌شوید.

آقای شارما گفت:

واقعاً این دوره از زمان بسیار چالش برانگیز است و من از این انتصاب معتبر و همچنين از نقشی که صنعت موتورسیکلت باید هم به‌عنوان یک صنعت کلیدی و هم به‌عنوان یک عضو مسئول جامعه داشته باشد، آگاه هستم. در حالی که با مشکلات متعددی روبرو هستیم، می‌توانیم ببینیم که به مرور زمان فرصت‌هاى جدید، اما متفاوتی پدیدار می‌شود. نقش انجمن‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی مانند SIAM و IMMA هم اکنون مهم‌تر است و ما تلاش خواهیم کرد تا نقش اساسی و مسئولانه‌اى را در بهبود وضعيت انجام دهيم.

آقای لومن گفت:

انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA) قصد دارد تا رشد پایدار صنعت دو چرخ را در هر منطقه از جهان پیش ببرد. ما خوشبختیم که آقای شارما با تجربه گسترده بین‌المللی خود، در صنعت دو و سه چرخه است، تا در زمان سختى IMMA را هدایت کند و صدای معتبر جهانی تولیدکنندگان موتورسیکلت باشد. من مشتاقانه منتظر هستم تا به‌عنوان نماینده FAMI در کمیته مدیریت IMMA با آقای شرما همکاری کنم.

آنتونیو پرلوت، دبیرکل اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM) گفت:

من اول از همه می‌خواهم از آقای لمان به‌خاطر تعهد خود در دوره ریاست تشکر کنم. ما انتخاب آقای شارما را تبریک می‌گوییم و برای وی آرزو می‌کنیم که در پیشبرد IMMA در زمینه‌های فنی و سیاسی، به‌ویژه در شرایط فوق‌العاده حساس فعلی که با COVID-19 مرتبط است، موفق شود.

معرفى انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA)

انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت دارای عضویت از انجمن‌های تولیدکنندگان دو و سه چرخه (PTWs) از کشورها و مناطق مختلف در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، اروپا، ژاپن، تایلند، ویتنام، تایوان، اندونزی، مالزی، جدا از SIAM در هند است.

اين انجمن بين‌المللى نمایانگر صنعت تولیدی دو و سه چرخه در سطح جهانی است. انجمن با حمایت از توسعه و هماهنگی مقررات فنی مؤثر بر صنعت موتورسیکلت و با پیشبرد سیاست‌هاى فراگیر برای موتورسواری، تحرک را از طریق موتورسیکلت ایمن و پایدار ارتقا می‌بخشد.

اعضای IMMA عبارتند از:

انجمن‌های منطقه‌ای: انجمن‌های صنفی حرفه‌ای تولیدکنندگان موتورسیکلت و موپد، با اعضای بیش از یک کشور در همان منطقه جغرافیایی.

انجمن‌های تولیدکننده: انجمن‌های صنفی حرفه‌ای و ملی تولیدکنندگان موتورسیکلت و موپد.

تولیدکنندگان انفرادی: در صورت عدم وجود عضو انجمن تولیدکننده در کشور مربوطه، تولیدکنندگان موتورسیکلت یا موپد هستند.

اعضای وابسته: نمایندگان انجمن‌های صنفی ملی حرفه‌ای از واردکنندگان موتورسیکلت و موپد که در کشورهای مربوطه هیچ تولیدکننده موتورسیکلت یا موپد وجود ندارد.

اعضای انجمن منطقه ای IMMA شامل موارد زیر هستند:

  • اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM)
  • انجمن تولیدی موتورسیکلت ایالات متحده
  • فدراسیون صنایع موتورسیکلت آسیا (FAMI)
  • اتاق فدرال صنعت خودرو (استرالیا)
  • شورای صنعت موتورسیکلت و موپد (MMIC – CIMC؛ کانادا)
  • انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM)
  • آبراسیکلو (برزیل)

انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM)

انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM) یک نهاد ملی مورب است که نماینده کلیه تولیدکنندگان اصلی خودرو و وسایل نقلیه در هند است. SIAM در راستای حمایت از توسعه پایدار صنعت خودروسازی هند با این دیدگاه که هند به‌عنوان مقصد انتخاب در جهان برای طراحی و ساخت خودروها ظاهر می‌شود ، فعالیت می‌کند. همچنین جهت تسهیل در ارتقاء رقابت در صنعت خودروسازی هند، کاهش هزینه وسایل نقلیه، افزایش بهره‌وری و دستیابی به استانداردهای جهانی کیفیت کار می‌کند.

SIAM: Society of Indian Automobile Manufacturers

IMMA: International Motorcycle Manufacturers Association

منبع: ACEM & IMMA

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با درود و عرض خسته نباشید
    پیشنهاد میکنم در صورت امکان ترتیبی اتخاد گردد موتور Ns200 با نرخ مصوب کارخانه مستقیم به مصرف کننده عرضه شود تا دست دلال ها کوتاه بشود اینطوری با این بازار آشفته و نرخهای نجومی اغلب خریداران گریزانند
    چنانچه این امکان میسر گردد قطعا خریداران واقعی مستقیم با کارخانه در ارتباط هستند
    ممنون
    دقت کرده باشید تعداد اندکی خریدار واقعی اند چون نرخها نجومی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا