مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تاريخ و نحوه برگزارى نمایشگاه بین المللی کانتون چين در سال ٢٠٢٠ مشخص شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سايت رسمى نمايشگاه بين المللى چين اطلاعيه جديدى به شرح ذيل صادر كرد:

وزارت بازرگانی PRC تصمیم گرفته است كه نمایشگاه 127كانتون از 15 تا 24ژوئن به صورت آنلاین برگزار شود. به عنوان برگزار كننده نمايشگاه كانتون، مركز تجارت خارجی چین، اطمینان می دهد كه مقدمات مختلفی مطابق با ترتیبات وزارتخانه در حال انجام است. ما برنامه های کاربردی و خدمات پشتیبانی خود را ارتقاء خواهیم داد تا تجربه آنلاین همه شرکت ها و تجار را بهبود دهیم. ما تلاش می کنیم از طریق اقدامات ویژه در این زمان بی سابقه، یک نمایشگاه “کانتون آنلاین” فوق العاده و با اهمیت ویژه برگزار کنیم.

نمایشگاه کانتون به مدت 63سال بدون وقفه فعالیت می کند. به عنوان یک بستر همه جانبه، این کشور سهم بسزایی در همکاری های تجاری بین المللی داشته است. موفقیت نمايشگاه کانتون همیشه به مشارکت و پشتیبانی بی حد و حصر شما متکی بوده است.

در این زمان بی سابقه، ما به مشارکت شما بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا اين نمايشگاه را با موفقیت برگزار کنیم. بیایید دست به دست هم دهيم و فرصت های شغلی بیشتری ایجاد کنیم!

مرکز تجارت خارجی چین

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا