مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آمادگی شرکت توانیر برای احداث جایگاه‌های شارژ وسايل نقليه برقی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با توجه به توانمندی شرکت مپنا در احداث ایستگاه‌های وسايل نقلیه برقی شامل موتورسیکلت، خودرو، اتوبوس و آمادگی شرکت توانیر در تامین برق مورد نیاز و اتصال ایستگاه‌ها شارژ به شبکه سراسری،  توافق نامه‌ای به امضای دو طرف رسیده است.

رجبی افزود: براساس این توافق نامه شرکت توانیر متعهد شده است که شرایط فنی و سازوکار‌های مورد نیاز اتصال به شبکه ایستگاه‌های شارژ را که محل آن‌ها توسط مپنا اعلام می‌شود، مورد بررسی قرار دهد و نتیجه را به شرکت مپنا اعلام کند.

سخنگوی صنعت برق بیان کرد: این توافق نامه منجر به آن شود که در مدت زمانی کوتاهی مکان‌های احداث ایستگاه‌های شارژ به لحاظ فنی و قراردادی مورد بررسی قرار گیرد و باعث اطمینان دارندگان خودرو‌های برقی از وجود زیرساخت‌های مورد نیاز برای شارژ این نوع وسایل شود.

رجبی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد محدودی ایستگاه شارژ وسایل برقی در کشور وجود دارد، یادآور شد: با امضای این توافق نامه، همزمان با توسعه استفاده از وسایل نقلیه برقی، سازوکار‌های لازم برای احداث بیشتر ایستگاه‌های شارژ این وسایل فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا