مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفى محصولات الکتریکی بوئل

به گزارش موتورسيكلت نيوز، صنایع موتورسیکلت‌سازی و دوچرخه سازی اریک بوئل-Erik Buell با سرمایه‌گذاری وسیع در زمینه تولید دوچرخه و موتورسیکلت‌های برقی به دنبال تولید وسایل نقلیه‌ای مدرن، ایمن و بدون آلایندگی است.

هنگامی که شرکت Erik Buell در سال ۲۰۱۵ اعلام ورشکستگی کرد و نتوانست با تقاضا‌ی بازار‌های جهانی خود را هماهنگ سازد، ناگهان تسلا با راه‌اندازی خط تولید X این شرکت برای اولین بار موتورسیکلت الکتریکی Zero را معرفی کرد. در آن سال هنوز وسایل نقلیه الکتریکی مانند خودروها، موتورسیکلت‌ها و اسکوتر‌های برقی در کشور‌های آمریکایی و اروپایی از محبوبیت زیادی برخوردار نبود.

اما در طی سال‌های اخیر بسیاری از شهروندان مناطق مذکور با تغییر رویه شیوه تردد‌های روزانه خود در مناطق شهری، از وسایل الکتریکی استقبال بی‌نظیری کردند و همین موضوع سبب شد تا شرکت Erik Buell نیز با ایجاد تغییرات ساختاری در شرکت خود بتواند دوباره به چرخه تولید موتورسیکلت‌های الکتریکی بازگردد.

Erik Buell این بار و پس از سال‌ها وقفه در حوزه فعالیت خود، با معرفی محصولاتی جدید قصد ورودی قدرتمند را به بازار موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌های الکتریکی دارد. این شرکت با انتشار بیانه‌ای محصولات جدید خود را این چنین معرفی کرد: “موتورسیکلت و دوچرخه‌های جدید بوئل وسایل نقلیه جذاب، نوآورانه و بدون تولیده آلاینده هوا برای سفر‌های شهری است و کاربر آن، به راحتی می‌تواند هر روز بیش از ۴ کیلومتر را با آن‌ها طی کند. در این صورت دیگر نیازی به استفاده از خودرو‌های بنزین‌سوز و حتی حمل و نقل عمومی ندارید”.

محصولات الکتریکی بوئل به جنگ خودروهای بنزینی می‌روند ////دپویی

موتورسیکلت‌های الکتریکی اریک بوئل در دو مدل، با باتری ۱۱ کیلوواتی معادل موتور‌های ۱۲۵ سی‌سی و ۳۵ کیلوواتی عرضه می‌شوند. قیمت اولیه موتورسیکلت‌های این شرکت ۳۹۹۵ دلار اعلام شده است. این موتورسیکلت‌ها با یکبار شارژ کامل توانایی طی مسافتی به اندازه ۲۰۱ کیلومتر را دارد و حداکثر سرعت آن نیز ۴۵ کیلومتر بر ساعت است.

شرکت Erik Buell با افتتاح نمایندگی‌های فروش و تعمیرات جدید در مناطق مختلف اروپا و آمریکا، دسترسی صاحبان موتورسیکلت‌های این شرکت به خدمات پس از فروش را بسیار ساده‌تر کرده است. انتظار می‌رود وسایل نقلیه الکتریکی این شرکت در سال آینده میلادی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا