مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رونمايى از پاور جديد با قابلیت شارژ بی‌سیم و نیرودهی به باتری وسايل نقليه در نمايشگاه CES2020

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اگر به مشکل خالی شدن باتری خودرو برخورده باشید، می‌دانید که یکی از راه‌ها، باتری به باتری یا اتصال باتری خودروی دیگری با استفاده از کابل‌های مخصوص و استارت زدن خودرو است که بابه‌کارگیری آن می‌توان خودرو را راه‌اندازی کرد. حال موفی به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ZAGG که در زمینه‌ی تولید قاب‌های مجهز به باتری برای گوشی‌های هوشمند، پاوربانک و شارژرهای بی‌سیم فعالیت می‌کند، محصول جدیدی را با نام Powerstation Go رونمایی کرده که یکی از ویژگی‌های آن، انتقال انرژی به باتری خالی شده خودرو به منظور استارت خوردن آن است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط موفی که این محصول را در CES 2020 رونمایی کرده، پاوراستیشن گو امکان شارژ بی‌سیم گوشی و شارژ از طریق درگاه USB-A را نیز دارا است. 

پاوراستیشن گو که در ۶ رنگ مشکی، کهربایی، قهوه‌ای، طلایی، لاجوردی و کریستالی راهی بازار خواهد شد، برچسب قیمت ۱۵۹.۹۵ دلاری خواهد داشت و از ۹ ژانویه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

براساس اطلاعات ارائه شده، این باتری ظرفیتی معادل ۴۴٫۴۰۰ میلی‌وات ساعت داشته و از فناوری شارژ بی‌سیم Qi نیز با توان ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. ضمنا باید به دو درگاه USB-A اشاره کرد که امکان شارژ از این طریق را نیز فراهم می‌کند. پاوراستیشن گو به‌همراه دو گیره ۱۴ اینچی مخصوص اتصال به باتری ماشین نیز عرضه شده که با استفاده از آن می‌توان این محصول را برای استارت زدن به خودرویی که باتری خالی کرده، استفاده کرد. از ویژگی‌های گیره‌ها باید به این نکته اشاره کرد که ضد جرقه هستند. 

پاوراستیشن گو به زمانی ۹ ساعته برای شارژ کامل نیاز دارد و تنها در صورتی می‌توان از آن برای اتصال به باتری خودرو استفاده کرد که ۵۰ درصد از ظرفیتش شارژ داشته باشد. 

CES LOGO

نويسنده: حسين خليلى صفا

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا