مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت تریل به فرماندهی مرزبانی ناجا تحویل داده شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سردار “حسین اشتری” در حاشیه مراسم الحاق تجهیزات زمینی، سلاح و مهمات به فرماندهی مرزبانی ناجا افزود:همان طور که ملاحظه می کنید امروز با همت همکارانمان در معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، تعداد قابل توجهی از تجهیزات مورد نیاز مرزبانی، به این رده تحویل و الحاق شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت مرز و مرزبانی، افزود: تقویت مرزبانی را با جدیت دنبال و اجرایی میکنیم و همان گونه که طی سنوات گذشته و اخیرا تجهیزات ویژه ای به مرزبانی تخصیص یافته است، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع، روند تزریق تجهیزات مناسب و به روز به مرزبانی تداوم دارد.

وی اضافه کرد: امروز ۳۰۰ دستگاه خودروی ارس، ۲۰۰ دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس، ۵۰ دستگاه نفربر زرهی و ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت تریل به فرماندهی مرزبانی ناجا تحویل داده شد.

اشتری اضافه کرد: به نظر می رسد با پیشبرد این روند تزریق تجهیزات به مرزبانی ناجا، طی یکی دو سال آینده شاهد باشیم که امکانات و ظرفیت های کاملی در اختیار مرزبانان عزیز و غیور باشد.

وی به تامین نیازمندی های مرزبانی در حوزه شناورهای تندرو برای مقابله با جرایم در حوزه دریا به ویژه در برخورد با قاچاقچیان تاکید و تصریح کرد: باید تجهیزات به روز و متناسب در اختیار داشته باشیم، چراکه سرعت عمل ما باید از سرعت عمل و واکنش متخلفان و سودجویان بالاتر باشد و تحقق این مهم در گرو تزریق تجهیزات به روز و نوین است.

سردار اشتری اضافه کرد: تخصیص تجهیزات دریایی به ویژه شناورهای تندرو می تواند قدرت و سرعت عمل مرزبانی را در حوزه دریا افزایش دهد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا