مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی اسلینگ‌شات؛ موتورسیکلتی با یک چرخ در عقب و دو چرخ در جلو

به گزارش موتورسیکلت نیوز، اسلینگ‌شات نوعی موتورسیکلت با یک چرخ در عقب و دو چرخ در جلو است؛ کابین این سه چرخه به سبک خودروهای کواد ساخته شده، و اولین بار توسط شرکت پولاریس آمریکا به بازار معرفی شد. حدود 2سال پیش پولاریس مدل اسلینگ‌شات گرند تورینگ LE را با انبوهی از تجهیزات فرعی درمینیاپولیس رونمایی کرده است و آن را با عنوان “آخرین حد راحتی، جذابیت و فناوری” توصیف می‌کند.

رونمایی از نسخه محدود اسلینگ شات پولاریس

این سه‌چرخه الهام‌بخش سفر جسی کیسر سردبیر سابق رایداپارت در سال گذشته است و نسخه گرند تورینگ LE به طور کامل همه چیزهایی که برای مسافرت با آن مورد نیاز است، در خود فراهم می‌کند. از جمله این امکانات سقف خودرو با نام اسلینگ‌شید، صندلی‌های روکش‌دار وسیستم اطلاعاتی و سرگرمی این شرکت با نام راید کامند است. راید کامند بسیار شبیه سیستمی است که در موتورسیکلت‌های توریستی هند یافت می‌شود و البته واقعا عملکرد مفیدی دارد. اسلینگ‌شات پولاریس در دو رنگ قرمز و خاکستری موجود خواهد بود، و همراه با پکیج گرافیکی لیمیتد ادیشن عرضه می‌شود.

راشائل الیا مدیر بازاریابی پولاریس اسلینگ‌شات گفت:

نسخه گرند تورینگ LE یک مدل لیمیتد ادیشن برای رانندگانی است که به دنبال بهترین و بیش‌ترین امکانات در فناوری، راحتی سواری و ظاهر طراحی اعلا هستند. این نسخه بهترین گزینه برای تعطیلات آخر هفته در بیرون شهر یا گردش روزانه در اتوبان‌ها است.

polaris slingshot / پولاریس اسلینگ‌شات سه‌چرخه

پولاریس هفته گذشته نسخه محدود این اسلینگ‌شات را در زادگاهش مینیاپولیس رونمایی کرد. اتفاق مهم دیگری که در مینیاپولیس رخ داد، این بود که مهمانی بزرگ برند ماکسیم با نمایش اسلینگ‌شات پولاریس و با حضور جمع کثیری از مردم علاقه‌مند برگزار شد.

اگرچه طبق قوانین فدرال این اسلینگ‌شات به عنوان موتورسیکلت طبقه‌بندی شده است، اما الزامات رانندگی با سه‌چرخه پولاریس توسط قانون‌گذاران در سطح ملی تعیین می‌شود. با رسمی شناخته شدن طبقه‌بندی جدید به نام “اتوسایکل” ، رانندگان اسلینگ‌شات در ۴۱ ایالت نیاز به گواهینامه موتورسیکلت برای رانندگی با آن ندارند و گواهینامه رانندگی خودروهای معمولی البته با اعتبار دولتی کافی خواهد بود.

قیمت اسلینگ‌شات گرند تورینگ LE از ۲۹،۹۹۹ دلار شروع می‌شود و نسخه محدود آن اوایل بهار در فروشگاه‌های پولاریس اسلینگ‌شات در سراسر ایالات متحده آمریکا و کانادا در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

نویسنده: ابوالقاسم اسلامی

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا