مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نگاهی به چشم‌نوازترین وسایل نقلیه الکتریکی دوچرخ/ معرفی نمایشگاه Auto Expo هند

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در اینجا بهترین وسایل‌نقلیه دوچرخ حاضر در Auto Expo 2018 را از نظر خواهید گذراند.

وسایل نقلیه

 TVS Zeppelin

«زپلین» محصول کمپانی TVS یک موتورسیکلت کروزر با پیشرانه هیبرید است که علاوه بر موتور احتراقی 220 سی‌سی خود، از یک موتور 1200 واتی با باتری لیتیوم-یونی 48 ولتی نیز قدرت می‌گیرد که این سبب افزایش 20 درصدی گشتاور آن می‌شود. همچنین طراحی زیبا، ترمز ABS دو کاناله، تایرهای تیوب‌لس، چراغ LED و دوربین اچ‌دی-اکشن با قابلیت استفاده در هنگام حرکت نیز از دیگر مشخصه‌های آن به شمار می‌روند.

Vespa Elettrica

اسکوتر جدید کمپانی ایتالیایی وسپا همانطور که از نامش می‌توان حدس زد الکتریکی است و از یک باتری لیتیوم-یونی 4.2 کیلووات ساعتی با گشتاور 200 نیوتن-متر قدرت می‌گیرد. بر اساس اعلام کمپانی سازنده مدل استاندارد این محصول، برد 100 کیلومتری در هربار شارژ کامل دارد؛ در حالیکه مسافت قابل پیمایش مدل Elettrica X دو برابر این میزان خواهد بود.

در این وسایل نقلیه یک نمایشگر 4.3 اینچی TFT نیز گنجانده شده که قادر است علاوه بر سرعت و میزان شارژ باقیمانده‌ی باتری، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های وارده به گوشی هوشمند کاربر را نیز به نمایش درآورد.

Emflux One

استارتاپ Emflux Motors مستقر در شهر بنگلور هند، نمونه کانسپتی از موتورسیکلت اسپرت خود با نام One را به نمایش گذاشت. باتری لیتیوم-یونی 9.7 کیلووات ساعتی این وسیله الکتریکی سقف سرعت آن را به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رساند؛ ضمن اینکه قدرت موتور Emflux One حدود 71 اسب بخار و گشتاور آن 84 نیوتن-متر است. انتظار می‌رود عرضه‌ی محصول نهایی با قیمتی بین 7500 تا 9500 دلار در بهار سال 2019 میلادی صورت بگیرد.

TVS Creon

نام حماسی کرئون (یکی از اساطیر یونان) روی دیگر محصول کانسپت کمپانی TVS نهاده شده؛ این وسیله الکتریکی دارای سه باتری لیتیوم-یونی است که بنابر ادعای کمپانی سازنده در زمانی کمتر از یک ساعت شارژ می‌شوند. همچنین برد آن 80 کیلومتر و شتاب صفر تا 60 کیلومتر بر ساعت آن 5.1 ثانیه عنوان شده است.

Flow

این اسکوتر الکتریکی که توسط کمپانی هندی Twenty Two Motors به نمایش درآمده دارای برد 80 کیلومتر در هر بار شارژ و سقف سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. بهره‌مندی از هوش مصنوعی، امکان ردیابی وسیله از راه دور، کنسول دیجیتال، چراغ LED و سیستم ترمز EBS از جمله امکاناتی هستند که کمپانی سازنده به Flow نسبت داده است.

نویسنده: ندیم نجم‌آبادی

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا