مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سیستم اطلاعاتی با صفحه نمایش گوریلاگلس 6/5 اینچی هارلی دیویدسون

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هارلی دیویدسون اعلام کرده که به‌روزرسانی‌های چشمگیری برای محصولات مخصوص مسابقات خود ارائه می‌کند. راحت‌ترین صندلی مخصوص روی جایگاه نشستن موتور این شرکت به کار می‌رود. سیستم جدید اطلاعات Boom! Box GTS در این موتور شاید ساده به نظر برسد، اما تجهیزات مورد استفاده در این سیستم بسیار جالب است.

هارلی دیویدسون

موتورهای جذاب هارلی دیویدسون به زودی مجهز به یک سیستم اطلاعاتی با صفحه نمایش گوریلاگلس 6.5 اینچی خواهد شد (گوریلا گلس نام شیشه‌هایی است که توسط شرکت کورنینگ برای دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل ساخته شده و مقاومت بالایی دارند). این سیستم قرار است درست مانند یک گوشی هوشمند عمل کند و کاربر بتواند به صورت لمسی با امکانات آن کار کند. این سیستم اطلاعاتی ظاهرا از سیستم کنونی به مراتب بهتر است: زمان شروع به کار آن از 21 به 10 ثانیه و محاسبه زمان مسیر از 10 به 2.5 ثانیه کاهش یافته است. این بهینه‌سازی‌ها به نظر بسیار مناسب هستند.

البته شاید نتوان گفت که استفاده از یک صفحه نمایش دارای نقشه روی موتورسیکلت شاهکار باشد، اما شاید باعث شود تا افراد بیشتری به موتورسواری ترغیب شوند. برخی از قابلیت‌های موتورسواری هارلی دیویدسون، در کنار اپلیکیشن مخصوص سفر آن که این شرکت همراه با سایت رسمی خود روی موتورسیکلت قرار داده، کیفیت آن را ارتقا می‌بخشد.

به تازگی اطلاعیه‌ای رسمی از سوی هارلی دیویدسون در سایت قرار گرفته که به این ترتیب است:

موتور ناوبری جدید این محصول دارای تشخیص صوتی است که برای راحتی بیشتر موتورسوار به کار رفته است. با استفاده از قابلیت مسیریابی جایگزین، موتورسوار می‌تواند مسیر را بر اساس سریع‌ترین، کوتاه‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب نماید. سیستم ناوبری جدید این مدل موتور دارای نوعی یکپارچه‌سازی با اپلیکیشن هارلی دیویدسون برای اندروید و یا ios است.

با استفاده از این یکپارچه‌سازی، موتورسوار به راحتی می‌تواند مسیر را در اپلیکیشن بیابد و نقطه مورد علاقه یا آدرس‌هایی را برای سیستم ناوبری تعریف نماید. علاوه بر اینها، ناوبری با اپلیکیشن، نیاز به استفاده از یک درایو USB jump را برای وارد کردن مسیرهای رانندگی حذف می‌کند. موتورسواران به راحتی می‌توانند مسیرهایی را از اپلیکیشن خود از طریق بلوتوث یا اتصال USB گوشی هوشمند درون سیستم ناوبری وارد کنند. مسیرهای موتورسواری را می‌توان در اپلیکیشن ایجاد کرد.

همچنین بعضی از امکانات ویژه در اپلیکیشن وجود دارد که به عنوان مثال، چالش موتورسواری در یک محدوده زمانی خاص را به موتورسوار ارائه می‌کند.

هارلی دیویدسون

اما از همه مهم‌تر، تمامی سیستم‌های موقعیت‌یابی این موتور به گونه‌ای خواهند بود که سریع‌ترین، کوتاه‌ترین، مسیرهای انحرافی و راه‌های دارای مناظر زیبا به موتورسوار معرفی می‌شوند. این ویژگی یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که تاکنون در یک موتور به کار رفته و دقیقا همان نوع نوآوری است که بسیاری از کارشناسان منتظرش بودند.

سایت Ride Planner هارلی دیویدسون مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده، اما این اولین باری است که در مورد این مسئله و یکپارچه‌سازی روان میان اپلیکیشن، گوشی، سایت این شرکت و موتور صحبت شده است. سایت Ride Planner دارای فهرستی از بسته‌های ابتدایی است که دارای قابلیت‌هایی همچون فروم هستند و نقشه‌های این سایت به صورت خودکار مسیرهای مناسب و دارای منظره‌های جذاب را در اختیار موتورسوار قرار می‌دهد.

شاید بسیاری از طرفداران اینترنت علاقه‌ای به موتورسواری نداشته باشند، اما شاید این ابزار جدید هارلی دیویدسون باعث شود تا افراد بیشتری به موتورسواری علاقه‌مند شوند.

نویسنده: امیر حیدری باطنی

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا