مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آیا تسلا تولید انبوه موتورسیکلت را در برنامه خود دارد؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در این جلسه یکی از حاضران از ژاکت چرمی ماسک تعریف کرد و از او در مورد احتمال ساخت موتورسیکلت توسط این کمپانی پرسید. ماسک در جواب داستانی از زمانی که خود موتورسیکلت صحرایی میرانده است را تعریف کرد.

او گفت در ۱۷ سالگی یک موتورسیکلت معمولی داشته است، تا اینکه در حادثه‌ای نزدیک بوده است با یک کامیون تصادف کند و بمیرداین اتفاق موتورسواری را از سر او انداخت.

این اظهار نظر عجیبی از یک کارآفرین مشهور به شمار می‌رود چراکه امروزه موتورسیکلت‌ها منطقی‌ترین گزینه برای استفاده از تکنولوژی وسایل نقلیه برقی هستند. با وجود چند استارتاپ که در این زمینه وارد شده‌اند و هم‌چنین سرمایه‌گذاری هارلی دیویدسون بر روی وسایل نقلیه برقی جای خالی شرکتی چون تسلا که تحولی بزرگ در این صنعت را نوید بدهد کاملا حس می‌شود.

بحث درباره امنیت موتورسیلکت هم عجیب به نظر می‌رسد به خصوص اگر قرار باشد در آینده همه وسایل خودران و امن باشند این پرسش پیش می‌‌آید که موتور سیلکت‌ها چه تفاوتی خواهند داشت؟

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا