مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تولید موتورسیکلت اسپرت بیموتا Tesi H2 با همکاری کاوازاکی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این موتورسیکلت اسپرت با همکاری شرکت کاوازاکی تولید شده و طبق گفته این شرکت ژاپنی، در دل تمامی‌موتورسیکلت‌های بیموتا از موتورهای ساخت مهندسان کاوازاکی استفاده خواهد شد. و اما در خصوص این محصول جدید یعنی Tsei H2، باید گفت که از یک موتور سوپرشارژ 998 سی سی بهره می‌برد که قادر به ارائه توان خروجی 227 اسب بخاری است.

بدنه این موتورسیکلت بسیار هنرمندانه طراحی شده به طوری که زیبایی خاصی را بویژه در قسمت جلویی به آن بخشیده است. در این قسمت شاهد تفکیک فرمان و سیستم تعلیق موتورسیکلت هستیم که نمونه آن را کمتر در مدل‌های مشابه دیده‌ایم.

در این محصول از دو سیستم تعلیق نیمه‌فعال Ohlins استفاده شده که از سیستم تعلیق عقب موتورسیکلت محافظت می‌کند. هنوز اطلاعات در خصوص مشخصات کامل این موتورسیکلت اعلام نشده اما به احتمال فراوان در تعدادی محدود تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

متاسفانه شرکت بیموتا حرفی از قیمت این موتورسیکلت نزد، اما انتظار می‌رود که در ماه ژوئن سال آینده میلادی شاهد عرضه این محصول باشیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا