مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت الکتریکی SR/S با الهام از طراحی جِت گلف‌استریم معرفی شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محصولی که از توان پیمایش بالا عملکردی قوی بهره می‌برد و می‌تواند تجربه‌ای جدید و البته لذت‌بخش را برای سرنشین به ارمغان آورد. این محصول جدید نسخه جدیدی از موتورسیکلت SR/F این شرکت است که در سال گذشته رونمایی شد.

این موتورسیکلت جدید می‌تواند با حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و در بهترین حالت نیز قادر است با یک بار شارژ، تا 320 کیلومتر را بپیماید. باتری SR/S از فناوری شارژ سریع 12 کیلوواتی بهره می‌برد که به لطف این قابلیت، مدت زمان انتظار برای رسیدن شارژ از صفر به 95 درصد، به یک ساعت خواهد رسید.

توان خروجی SR/S برابر با 110 اسب بخار عنوان شده و همانند مدل قبلی خود یعنی SR/F از یک نمایشگر دیجیتال، اپلیکیشن مربوطه برای گوشی و قابلیت‌های نرم‌افزاری برای دریافت بروزرسانی‌هایی در خصوص جزییاتی همچون آمارهایی مربوط به رانندگی بهره می‌برد.

به گفته Zero Motorcycles، این موتورسیکلت الکتریکی جدید از ماه آینده میلادی و با قیمت تقریبی 20 هزار دلار به فروش خواهد رفت. اگرچه این محصول با مدل SR/F شباهت‌های زیادی دارد، اما تفاوت عمده آن‌ها در استایل این دو موتورسیکلت نهفته است. در SR/S شاهد بکارگیری مجموعه کاملی از پنل‌ها روی بدنه هستیم که در مدل‌های قبلی مشاهده نشده بود.

همچنین طراحی بدنه این موتورسیکلت الکتریکی نیز از فناوری‌های خاصی بهره گرفته شده که منجر به ایرودینامیک‌تر شدن محصول شده است. همچنین، تجربه رانندگی و میزان راحتی راننده در حین استفاده از این موتورسیکلت نیز با مدل‌های قبلی این شرکت، متفاوت است به طوری که سرنشین می‌تواند به لطف بالاتر آمدن فرمان و پایین رفتن پدال پا، پوزیشنی صاف‌تر را به خود بگیرد که نمونه آن در کمتر موتورسیکلتی در این کلاس دیده‌ایم.

موتورسیکلت الکتریکی SR/S

سم پاشل، مدیرعامل Zero Motorcycles در این رابطه عنوان کرد که تلاش ما ساخت موتورسیکلتی جذاب، پیچیده و با ظاهری قابل تشخیص و متمایز با دیگر مدل‌ها بوده و سعی شد در طراحی آن، از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جت‌های گلف‌استریم نیز ایده‌برداری شود. در واقع، مهندسان ما تلاش کردند تا برای سرنشینان SR/S، تجربه‌ای شبیه به رانندگی با جت‌ها را به ارمغان آورند.

شرکت Zero Motorcycles قصد دارد تا با تولید محصولاتی همچون موتورسیکلت SR/S، خود را به عنوان یکی از پیشگامان تولید محصولاتی با آلایندگی صفر معرفی کند و از آنجایی که قبل از رونمایی این موتورسیکلت الکتریکی، افشاگری‌ها و خبرهای زیادی از این محصول در رسانه‌ها منتشر شد، به نظر می‌رسد که این شرکت توانسته تا حدودی به این خواسته خود جامه عمل بپوشاند. پیش‌بینی می‌شود که Zero Motorcycles بتواند فروش قابل توجهی را از طریق SR/S تجربه کند.

اگرچه در طی چند سال اخیر، چندین موتورسیکلت الکتریکی از سوی شرکت‌های مختلف رونمایی و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته‌اند اما تعداد بسیاری کمی‌از آن‌ها به مرحله عرضه به بازار رسیدند که عمدتا از شرکت شناخته‌شده‌ای نبودند. اما اکنون و طبق گفته Zero Motorcycles، محصول جدید این شرکت ظرف چند روز آینده آماده فروش خواهد بود.

موتورسیکلت الکتریکی SR/S

نويسنده: مرتضى يعقوبى

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا