مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی انواع ایستگاه‌های شارژ/ فیلم راهنمای استفاده از ایستگاه شارژ

به گزارش موتورسیکلت نیوز شارژرها به چند دسته تقسیم می‌شوند. جهت آشنایی با شارژرها با ما همراه باشید.

شارژر کند دیواری خودروبرقی

این دسته از شارژرها با پروتکل شارژ AC با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی و بیرونی طراحی شده اند. این شارژرها در توان ۷/۳، ۷/۴، ۱۱ و ۲۲ کیلووات به بازار عرضه می شوند. تنوع این دسته از محصولات تمامی نیازهای متنوع مشتریان را پاسخ می دهد.

ویژگی‌ها

طراحی مفهومی رخ جدید محصول

مراکز قابل نصب

مشخصات فنی

شارژر کند خودرو برقی

این جایگاه ها مناسب برای انواع پارکینگ ها، پارک ها، فروشگاه ها، برج ها، پمپ های بنزین و … می باشند و با توان ۷/۳، ۴/۷، ۱۱ و ۲۲ کیلووات عرضه می شوند. این جایگاه ها با اتصال به شبکه به صورت LAN و بی سیم، کاملا هوشمند عمل می کنند و به شکلی طراحی شده است تا راه اندازی و استفاده از آن ساده باشد. به دلیل افزایش ایمنی بخش قدرت و کنترل در این جایگاه ها از هم مجزا شده اند. این نوع شارژها دارای سنسورهایی برای تشخیص توان مصرفی وسیله نقلیه برقی هستند تا توان خروجی شارژر مناسب با وسیله نقلیه متناسب باشد.

ویژگی‌ها

طراحی مفهومی رخ جدید محصول

مراکز قابل نصب

مشخصات فنی

شارژر سریع خودرو برقی

این جایگاه ها مناسب برای انواع پارکینگ ها، پارک ها، فروشگاه ها، برج ها، پمپ های بنزین و … می باشند. توان خروجی این نوع شارژرهای هوشمند ۵۰ کیلووات است و راه اندازی و استفاده از آن ها ساده می باشد. جایگاه های شارژ DC مپنا با استاندارهای جهانی منطبق بوده و از تمامی پروتکل ها و کانکتورهای خودروهای برقی موجود در بازار پشتیبانی می کند.

ویژگی‌ها

طراحی مفهومی رخ جدید محصول

مراکز قابل نصب

مشخصات فنی

شارژر موتورسیکلت

این نوع شارژرها مناسب برای شارژر AC انواع موتوسیکلت ها هستند. توان خروجی این شارژرها ۵٫۵ کیلووات و با قابلیت نصب در محیط های داخلی و خارجی می باشد. در این شارژرها از کارتخوان RFID برای شناسایی کاربر استفاده شده است.

فیلم راهنمای استفاده از ایستگاه شارژ
نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا