مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پيشنهاد كرديم برای کاهش قیمت باطری در موتورسيكلت هاى برقی از ایستگاه های سوآپ استفاده کنیم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمدحسین رفان با اشاره به توجیه پذیر بودن، استفاده از خودورهای برقی درکشور گفت: تحقق اهداف صنعتی، اجتماعی و ملی کشور در گرو حمایت نهادهای حاکمیتی است و مپنا نیز در این زمینه امور فرهنگی را اجرا کرده است. 

مدیرعامل مکو اضافه کرد: مپنا وظیفه خود می داند که در امور فرهنگی و صنعتی پیشتاز باشد و به همین دلیل اولین ایستگاه شارژ برقی را در کنار برج میلاد راه اندازی کرد و بر همین اساس برنامه ریزی شده که 30 شارژر سریع در استان ها احداث و راه اندازی کنیم.

وی به تشکیل کمیته عالی راهبردی برقی سازی در مپنا اشاره کرد و افزود: پتانسیل خوبی برای تولید خودوری برقی در کشور وجود دارد که درصورت حمایت های لازم، این بخش صنعتی هم به رشد وبالندگی خواهد رسید.

رفان ادامه داد: در کشور توان و ظرفیت های زیادی در حوزه های صنعتی، سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد و بر همین اساس 3 تفاهنامه با شرکت های خودروساز کشور منعقد کرده ایم. 

مدیرعامل مکو با اشاره به بالا بودن قیمت باطری در موتورهای برقی گفت: پیشنهاد کردیم که برای کاهش قیمت باطری در موتورهای برقی از ایستگاه های  سوآپ استفاده کنیم، تا معضل آلودگی ناشی از استفاده از موتورها که امروز گریبان اکثر شهرها را گرفته است، حل شود.

رفان در پایان ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهنامه، روند حرکت برقی سازی و ایجاد زیرساخت های وسایط نقلی برقی در کشور شتاب گیرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا