مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تعدادى موتورسيكلت برقی در راستای حفظ محیط زیست و به مناسبت دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز،  بهنام بیات، مدیر شرکت توزیع برق البرز ضمن تبریک ایام الله فجر و با بیان این که ۲۵۰ نفر در استان به منظور توزیع قبض برق و یا خواندن کنتور به منازل مراجعه می کنند، گفت: از این پس این افراد با استفاده از موتور سیکلت برقی بدون آسیب به محیط زیست و بدون استفاده از موتورهای دودزا وظیفه خود را انجام خواهند داد.

او افزود: پس از رونمایی پانزده دستگاه موتور سیکلت برقی یادشده به مناسبت ایام الله مبارکه فجر ايستگاه های شارژ برقی نیز در البرز افتتاح خواهد شد تا از این طریق شهروندان نیز برای خرید موتور سیکلت برقی تشویق شوند.

بیات گفت: این طرح با توجه به اهتمام شرکت توزیع برق استان البرز به حفظ محیط زیست درنظرگرفته شده و حذف قبوض کاغذی، دولت الکترونیک نیز از دیگر طرح های این شرکت برای حفظ محیط زیست بوده است.

مدیر شرکت توزیع برق البرز افزود: در دهه مبارکه فجر پروژه‌هایی به ارزش ۸۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و پروژه‌هایی نیز با ارزش ۱۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا