مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

12هزار موتورسوار اصفهانی آموزش دیدند

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سرهنگ محمدرضا محمدي در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: رویکرد پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان رویکرد آموزش محوری و فرهنگ سازی است.

وی افزود: در همین راستا کارشناسان پلیس راهور استان در جمع موتورسیکلت سواران حضور و آموزش های لازم را ارائه داده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: آموزش یکی از مهم ترین اهداف پلیس است و بحمدلله مجموعه پلیس راهور اصفهان موفق شد طی 10 ماهه ابتدای امسال به بیش از 12 هزار موتورسیکلت سوار آموزش های لازم را ارائه دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان همچنین اشاره ای نیز به اعمال قانون متخلفان رانندگی کرد و افزود: طی 10 ماهه امسال 327 هزار و 654 موتورسیکلت سوار متخلف مورد اعمال قانون قرار گرفته اند که مهم ترین تخلفات شامل عبور از چراغ قرمز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرکت در پیاده رو و حرکت خلاف جهت می باشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: همچنین 5 جلسه آموزشی در راستاي افزايش ارتقاي ايمني موتورسواران در استان اصفهان با عنوان “کلاهي براي زندگي” برگزار شده که امید است با یاری خدای متعال تا سال 1400 به 50 جلسه ارتقاء یابد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا