مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی موتورسیکلت جدید بندیت ناین 2020/ در موتورسیکلت‌های آینده از چه فلزاتی استفاده خواهد شد؟

به گزارش موتورسیکلت نیوز، زمانی که صحبت از طرح‌های آینده نگارانه می‌کنیم یا می‌خواهیم یک خودرو یا موتورسیکلتی را در ذهنمان متصور شویم که طراحی آن مربوط به آینده است، شاید استفاده کردن از فلزات ضدزنگ چیزی نباشد که به‌عنوان اولین چیز به ذهنمان می‌رسد. بدون شک فیبر کربن و تیتانیوم، موادی هستند که در بدنه آن وسیله استفاده خواهند شد.

اما بااین‌وجود، در موتورسیکلت جذاب و البته با طراحی خشمگین شرکت موسوم به بندیت 9(Bandit) بانام Eve2020، شاید نظر قبلی‌مان کم‌اهمیت جلوه کرده و دیگر نتوانیم شاهد مواد گران‌قیمتی مانند تیتانیوم باشیم. کافی است نگاهی به این طرح عجیب بیندازید و در نگاه اول، این‌گونه به نظر می‌رسد که راننده آن، این وسیله را از یک سیاره دیگر به زمین آورده است! سیاره شب‌های بی‌نهایت. جایی که خورشید، تنها یک شایعه طنز خواهد بود.

با نگاهی به سال 2018، طرح مفهومی موسوم به L-Concept بندیت 9، طراح این وسیله دوچرخ، نیت خود از طراحی آن به‌عنوان یک موتور منحصربه‌فرد را به نمایش گذاشت. طراحی نسخه 2020 که اکنون مشاهده می‌کنید نیز به‌گونه‌ای است که ما را به چند دهه بعدتر و جایی در میان طرح‌های آینده نگارانه خواهد برد.

این موتورسیکلت، توسط یک قلب تپنده 125 سی‌سی کاربراتوری با سیستم خنک‌کنندگی هوا قدرت دهی می‌شود که به یک جعبه‌دنده 4 سرعته نیمه‌خودکار متصل شده است. موتوری که تنها 140 کیلوگرم وزن داشته و از چراغ‌های جلویی LED گرفته تا دسته‌های فرمان و ترمز دست‌ساز از جنس آلومینیوم آن، همگی نشان از یک طرح جذاب و درعین‌حال، بسیار منحصربه‌فرد را می‌دهند.

به‌طور طبیعی، شرکت سازنده، این موتورسیکلت را یک موتور نسخه محدود دانسته و تنها 9 دستگاه از آن را تولید خواهد کرد که باقیمت 11,950 دلار به دست مشتریانش خواهد رسید.

منبع: چرخان

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا