مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بخشودگی جرایم بیمه شخص‌ثالث جذب بیمه‌گذار را بدنبال دارد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، به دلیل شمار بالای خودرو‌های در حال تردد و وجود خطرات احتمالی در مورد موتورسوران فاقد بیمه به وقت حادثه جذب حداکثری مردم برای خرید بیمه‌نامه نه فقط برای شرکت‌های بیمه‌گر انتفاع به همراه دارد بلکه برای مقصرین و مسببین حادثه نیز منشاء خیر خواهد بود.

بر اساس طرحی که از اول بهمن‌ماه اجرا شد به مالکان خودرو که فاقد بیمه شخص ثالث هستند، فرصت یک ماهه داده شده است تا بدون پرداخت جریمه خودرو‌های خود را بیمه کنند. این اقدام با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی صورت گرفته و طبق اظهارات منابع ذیربط مبلغ جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث در مجموع بخشیده خواهد شد.

در این بین جرایم بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه (صرفاً جهت بیمه نامه‌های صادره با تاریخ اعتبار یکساله) نیز از همین موعد اعلامی به مدت سه ماه شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی می‌شود که طبق بررسی‌های به عمل آمده این اتفاق می‌تواند به دلیل وجود تقریبا هفت میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه در کشور از بروز خسارات سنگین فوتی و جرحی بکاهد. 

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا