مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

می‌خواهیم از ظرفیت تعاونی‌ها از تولید تا توزیع بیشتر استفاده کنیم

به گزارش موتورسيكلت نيوز، رضا رحمانی پس از نشست با اعضای اتاق تعاون ایران در گفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: یکی از راهکارهای حل مشکلات در حوزه های اقتصادی حتماً استفاده از توان مردمی است و تعاونی‌ها گسترده ترین شبکه مردمی را از این نظر دارند.

می‌خواهیم از ظرفیت تعاونی‌ها از تولید تا توزیع بیشتر استفاده کنیم

وی تنوع فعالیت ها در همه حوزه‌ها و گستردگی در سراسر کشور را دو ویژگی تعاونی ها دانست و اضافه کرد: به نقش و اهمیت تعاونی ها باور داریم و با اتاق تعاون مراودات نزدیکی داریم و با هم به تفاهم هایی نیز رسیدیم و می‌خواهیم از ظرفیت تعاونی‌ها از تولید تا توزیع بیشتر استفاده کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برخی همکاری‌ها با اتاق تعاون، افزود: در توزیع و تولید برخی اقلام در ماه‌های گذشته تجربیات موفقی با اتاق تعاون داشتیم و عملیاتی شدن موارد مطروحه در جلسه امروز نیز در روند کار بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رحمانی در خصوص تسهیل امورات پیش روی تعاونی ها گفت: قرار است کمیته ای مشترک با حضور اتاق تعاون تشکیل بشود تا مسایل و مشکلات را پیگیری و حل و فصل کند و همچنین زیرساخت های سامانه ای لازم را نیز فراهم می آوریم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا