مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۳۱ برنده جوایز نوآوری نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی شدند/ انتخاب موتورسيكلت Halo Hypersport

به گزارش موتورسيكلت نيوز، رقابت جوایز نوآوری CES برای شرکت هر فرد، سازمان یا نماینده مجازی که تولید، طراحی و مهندسی یک محصول فناورانه را بر عهده داشته است و این محصول را برای مصرف کننده در بازار ایالات متحده عرضه کرده یا می‌کند، آزاد است. ثبت هر محصول در این رقابت دارای هزینه است، ضمن اینکه شرکت دادن یک محصول در بیش از یک دسته‌بندی و در هر دسته‌بندی هزینه اختصاصی خود را خواهد داشت.

محصولاتی که وارد این رقابت می‌شوند باید در بازار ایالات متحده یا به صورت آنلاین بین یک آوریل ۲۰۱۹ تا یک آوریل ۲۰۲۰ برای فروش در دسترس عموم قرار بگیرند.

محصولاتی که در این جشنواره به عنوان محصولات برتر از آنها قدردانی به عمل می‌آید یا برنده جایزه بهترین نوآوری می‌شوند، از مزایای زیر نیز برخوردار می‌شوند:

اعطای آرم و حق استفاده

جایزه نقدی

شناخت گسترده بین صنایع از طریق تبلیغات رسانه‌ای

قرار گرفتن در وبسایت رسمی نمایشگاه CES

کسب فرصت برای نمایش محصول خود در ویترین جوایز نوآوری در نمایشگاه CES که یکی از محبوب‌ترین جایگاه‌ها در طبقه نمایش است.

قرار گرفتن در فهرست ژانویه/فوریه مجله i۳ که در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ توزیع می‌شود و امکان دیده شدن توسط بیش از ۵۱ هزار خواننده

تخفیف برای تبلیغات در مجله i۳

امسال نیز به رسم هر سال برترین‌های نوآوری در دسته‌های مختلف اعلام شده‌اند که شامل معرفی ۳۱ محصول در دسته‌بندی‌های مختلف  اند كه يكى از اين موارد موتورسيكلت است:

موتور “Halo Hypersport” ساخته شده توسط شرکت “Damon Motorcycles” در دسته‌بندی “هوش و حمل و نقل خودرو”(Vehicle Intelligence & Transportation) که یک موتورسیکلت فوق اسپرت و ایمن‌ترین، هوشمندترین و پیشرفته‌ترین موتورسیکلت برقی است که تاکنون ساخته شده است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا